آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری قدرتمند برای مخفی کردن فایل ها و پوشه های محرمانه شما

بسیاری از کاربران امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به برقراری امنیت برای فایل های خود می کنند. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا مانع از دسترسی دیگران به فایل ها و اطلاعات شخصی خود شود ، برای این کار می توان از نرم افزارهای حفاظتی استفاده نمود و با ایجاد محدودیت های دسترسی به راحتی این عمل را انجام داد. همچنین ممکن است کاربری قصد داشته باشد از اطلاعات حفاظت شده خود تنها خود و کاربر دیگری استفاده نمایند، در چنین شرایطی با قرار دادن رمز عبور بر روی اطلاعات مورد نظر و در اختیار قرار دادن این رمز به کاربر مورد نظر دیگر این مشکل نیز به راحتی حل می شود. با توجه به مسائل مختلف امروزه نیازهای گوناگونی را می توان یافت که با استفاده از روش ها و نرم افزارهای متفاوت این چنینی قابل رفع می باشند. به همین منظور نیز بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی فعالیت می کنند اقدام به ساخت چنین نرم افزارهایی با امکانات مختلف نموده اند.
در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر خواهید بود تا از فایل ها و پوشه های خود حفاظت کنید.
Lock Folder XP نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرمافزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل ، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Everstrike Software طراحی و ساخته شده است.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت مخفی سازی فایل ها ، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران
- توانایی قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف ، فایل ها ، پوشه ها و درایوها
- توانایی قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای بیشتر نمودن امنیت
- پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS
- دارای درجه بندی های مختلف امنیتی
 و ... .

Lock Folder XP نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرمافزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند

 برای دانلود Lock Folder XP v3.6 کلیک کنید | حجم : ۱.۳۹ مگابایت
 برای دانلود کرک Lock Folder XP v3.6 کلیک کنید
 پسورد فایل  : www.p30world.com

کتاب الکترونیکی آموزش گام به گام ورد ۲۰۰۷

کتاب الکترونیکی آموزش گام به گام ورد ۲۰۰۷ (Word 2007) از سری نرم افزارهای مایکروسافت آفیس در 448 صفحه و در فرمت CHM که توسط کمپانی بزرگ مایکرسافت انتشار یافت.
در این کتاب الکترونیکی نکات آموزنده و پایه ای در رابطه با نحوه کاربری نرم افزار پیشرفته ورد ۲۰۰۷ (MS WORD 2007) و چگونگی ایجاد ، ویرایش و طبقه بندی مستندات را بصورت آموزش گام به گام فرا خواهید گرفت.

Microsoft® Office Word 2007 Step by Step
By Joyce Cox, Joan Preppernau
...............................................
Publisher: Microsoft Press
Pub Date: January 03, 2007
Print ISBN-10: 0-7356-2302-3
Print ISBN-13: 978-0-7356-2302-6
Pages: 448
Format: CHM

 برای دانلود کتاب الکترونیکی آموزش گام به گام ورد ۲۰۰۷ کلیک کنید

کتاب الکترونیکی آموزش گام به گام اکسس ۲۰۰۷

کتاب الکترونیکی آموزش گام به گام اکسس ۲۰۰۷ (Access 2007) از سری نرم افزارهای مایکروسافت آفیس در ۳۸۴ صفحه و در فرمت CHM که توسط کمپانی بزرگ مایکرسافت انتشار یافت.
چگونگی ساختن و توسعه دیتابیس های قدرتمند و سازگار با سایر محصولات مایکروسافت به همراه نکات آموزنده و پایه ای و آموزش گام به گام ساختن فرم ، جدول ، گزارش ، کوئری و ... در نرم افزار اکسس ۲۰۰۷ در این کتاب مفید ارائه شده اند. 

Microsoft® Office Access™ 2007 Step by Step
By Steve Lambert, M. Dow Lambert III, Joan Preppernau
...............................................
Publisher: Microsoft Press
Pub Date: January 03, 2007
Print ISBN-10: 0-7356-2303-1
Print ISBN-13: 978-0-7356-2303-3
Pages: 384
Format: CHM

 برای دانلود کتاب الکترونیکی آموزش گام به گام اکسس ۲۰۰۷ کلیک کنید

تبدیل سیم کارت های اعتباری ایرانسل به سیم کارت دائمی

با این سرویس جدید دارندگان سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند به سادگی و تنها با وارد کردن یک کد و یا تماس با خدمات مشترکان از خط ایرانسل، سیم‌کارت خود را به دائمی تبدیل کنند. بر اساس گزارش مشترکانی که مایل‌اند به جای شارژ سیم‌کارت خود، هر دو ماه یک بار صورتحساب دریافت کنند و یا از خدمات پیشرفته صورتحساب ایرانسل استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، از اول دی‌ماه سال جاری می‌توانند بدون نیاز به خرید یک سیم‌کارت جدید به سادگی سیم‌کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و از تمامی سرویس‌ها و مزایای سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل از جمله تعرفه‌های مقرون به صرفه‌تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین‌الملل بهره‌مند شوند.

بنا بر اعلام متقاضیان برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به دائمی ابتدا بایت بابت تفاوت بهای سیم‌کارت دائمی و اعتباری، سیم‌کارت اعتباری خود را تا میزان 60 هزار تومان (معادل 3 کارت شارژ 20هزار تومانی بدون احتساب شش درصد مالیات و عوارض قانونی مشمول کارت شارژ) شارژ کنند و سپس کد #4*7*140* را وارد کنند و یا تماس با شماره 140 از خط ایرانسل خود و سپس وارد کردن شماره های هفت و بعد چهار، مطابق با دستورالعمل سیستم راهنما درخواست تبدیل سیم‌کارت خود را ارسال کنند.

بر اساس این گزارش پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، مبلغ 60 هزار تومان بابت مابه‌التفاوت بهای سیم‌کارت دائمی و اعتباری از حساب مشترک کسر شده و حساب مشترک ظرف 24 ساعت از اعتباری به طرح تعرفه پایه ثانیه‌یی سیم‌کارت دائمی تبدیل میشود.

طبق اعلام ایرانسل در صورت شارژ بیش از 60 هزار تومان، مابقی مبلغ به حساب سیم‌کارت دائمی منتقل می‌شود. همچنین ارائه کدپستی صحیح و تکمیل ثبت نام برای تبدیل سیم‌کارت الزامی است.

تنها ۲ دقیقه تا یک کامپیوتر سالم و سریع با Advanced WindowsCare

کامپیوترتان بسیار شلوغ شده و فرصتی برای اجرای برنامه‌های بهینه‌ساز و تمیزکننده کامپیوتر ندارید؛ آیا اجازه می‌دهید کامپیوتر‌تان شلوغ‌تر و به‌هم‌ریخته‌تر شود یا می‌خواهید جلوی این به‌هم‌ریختگی را هرچه سریع‌تر بگیرید؟ اگر تمیز بودن و سریع بودن سیستم برای‌تان مهم نیست که هیچ، اما اگر برای‌تان مهم است می‌توانید از برنامه Advanced WindowsCare استفاده کنید. Advanced WindowsCare v2 Professional یک خدمت همیشه روشن، خودکار و همه‌کاره را به همراه ابزارهای ضدجاسوس ، حفاظت از حریم شخصی، تنظیم عالی عملکرد و تمیزکننده سیستم، برای مراقبت از رایانه به شما ارائه می‌کند. با ویژگی "نصبش کن و فراموشش کن" (Install It and Forget It)، بطور خودکار و بی‌صدا در پس‌زمینه ویندوز کار می‌کند، پیوسته کامپیوتر‌تان را ایمن، بدون خطا و با حداکثر سرعت اجرایی نگه می‌دارد.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار :

آن را نصب کنید و فراموشش نمایید!
بطور خودکار و بی‌صدا در پس‌زمینه ویندوز‌تان کار می‌کند، پیوسته کامپیوترتان را ایمن، بدون خطا و با حداکثر سرعت اجرایی نگه می‌دارد. به شما این اجازه را می‌دهد که در کارتان بازدهی بیش‌تری داشته باشید.

دفاع از رایانه شما
رایانه‌تان را توسط فایل‌های به‌روزرسانی‌شده اسکن می‌کند و جاسوس‌افزار و ابزارهای تبلیغاتی (Adware) را پاک می‌کند. اجازه نصب برنامه‌های بداندیش به‌وسیله جاسوس‌افزارها و هکرها روی رایانه جلوگیری می‌کند.

تعمیر خطاهای سیستم
رایانه شما را پایدار و در بالاترین بازدهی نگه می‌دارد. پیوسته پیکربندی سیستم را با گشودن گره‌ها و جلوگیری از "از کارافتادگی‌ها" تعمیر می‌کند.

پاک‌سازی ویندوز
کارایی سیستم شما را با اسکن دقیق و پاک‌سازی فایل‌های گم‌شده، نابودسازی فایل‌های ناخواسته، حذف فایل‌های ازکارافتاده، پاک کردن فایل‌های کهنه و از بین بردن ورودی‌های نامعتبر رجیستری افزایش می‌دهد.

نگه‌داشتن رایانه در بالاترین کارایی
با آزادسازی قدرت درونی سیستم‌تان، ویندوز را بر اساس استفاده شما از رایانه و پیکربندی شبکه، برای کارایی فوق‌العاده سیستم و سرعت بالای اینترنت بهینه‌سازی می‌کند. رایانه شما را به یک رایانه حرفه‌ای، یک ایستگاه کاری پربازده، یک مرکز تفریح، یک ماشین بازی، یا یک رایانه محاسبه‌گر علمی تبدیل می‌کند.

 - پاک‌سازی فایل‌های موقت
 - پاک‌سازی برنامه‌هایی که در شروع ویندوز اجرا می‌شوند
 - تعمیر ویندوز
 - پشتیبانی از ویندوزهای ویستا، XP و 2000

 برای دانلود Advanced WindowsCare v2.5 Professional Edition کلیک کنید | حجم : ۵.۳۳ مگابایت
 KeyGen را از اینجا دانلود کنید یا از سریال زیر استفاده کنید!

Name: giveawayoftheday
License Code: 6A90AE668ABC779944F016DD052BD879B3