آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

تنها ۲ دقیقه تا یک کامپیوتر سالم و سریع با Advanced WindowsCare

کامپیوترتان بسیار شلوغ شده و فرصتی برای اجرای برنامه‌های بهینه‌ساز و تمیزکننده کامپیوتر ندارید؛ آیا اجازه می‌دهید کامپیوتر‌تان شلوغ‌تر و به‌هم‌ریخته‌تر شود یا می‌خواهید جلوی این به‌هم‌ریختگی را هرچه سریع‌تر بگیرید؟ اگر تمیز بودن و سریع بودن سیستم برای‌تان مهم نیست که هیچ، اما اگر برای‌تان مهم است می‌توانید از برنامه Advanced WindowsCare استفاده کنید. Advanced WindowsCare v2 Professional یک خدمت همیشه روشن، خودکار و همه‌کاره را به همراه ابزارهای ضدجاسوس ، حفاظت از حریم شخصی، تنظیم عالی عملکرد و تمیزکننده سیستم، برای مراقبت از رایانه به شما ارائه می‌کند. با ویژگی "نصبش کن و فراموشش کن" (Install It and Forget It)، بطور خودکار و بی‌صدا در پس‌زمینه ویندوز کار می‌کند، پیوسته کامپیوتر‌تان را ایمن، بدون خطا و با حداکثر سرعت اجرایی نگه می‌دارد.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار :

آن را نصب کنید و فراموشش نمایید!
بطور خودکار و بی‌صدا در پس‌زمینه ویندوز‌تان کار می‌کند، پیوسته کامپیوترتان را ایمن، بدون خطا و با حداکثر سرعت اجرایی نگه می‌دارد. به شما این اجازه را می‌دهد که در کارتان بازدهی بیش‌تری داشته باشید.

دفاع از رایانه شما
رایانه‌تان را توسط فایل‌های به‌روزرسانی‌شده اسکن می‌کند و جاسوس‌افزار و ابزارهای تبلیغاتی (Adware) را پاک می‌کند. اجازه نصب برنامه‌های بداندیش به‌وسیله جاسوس‌افزارها و هکرها روی رایانه جلوگیری می‌کند.

تعمیر خطاهای سیستم
رایانه شما را پایدار و در بالاترین بازدهی نگه می‌دارد. پیوسته پیکربندی سیستم را با گشودن گره‌ها و جلوگیری از "از کارافتادگی‌ها" تعمیر می‌کند.

پاک‌سازی ویندوز
کارایی سیستم شما را با اسکن دقیق و پاک‌سازی فایل‌های گم‌شده، نابودسازی فایل‌های ناخواسته، حذف فایل‌های ازکارافتاده، پاک کردن فایل‌های کهنه و از بین بردن ورودی‌های نامعتبر رجیستری افزایش می‌دهد.

نگه‌داشتن رایانه در بالاترین کارایی
با آزادسازی قدرت درونی سیستم‌تان، ویندوز را بر اساس استفاده شما از رایانه و پیکربندی شبکه، برای کارایی فوق‌العاده سیستم و سرعت بالای اینترنت بهینه‌سازی می‌کند. رایانه شما را به یک رایانه حرفه‌ای، یک ایستگاه کاری پربازده، یک مرکز تفریح، یک ماشین بازی، یا یک رایانه محاسبه‌گر علمی تبدیل می‌کند.

 - پاک‌سازی فایل‌های موقت
 - پاک‌سازی برنامه‌هایی که در شروع ویندوز اجرا می‌شوند
 - تعمیر ویندوز
 - پشتیبانی از ویندوزهای ویستا، XP و 2000

 برای دانلود Advanced WindowsCare v2.5 Professional Edition کلیک کنید | حجم : ۵.۳۳ مگابایت
 KeyGen را از اینجا دانلود کنید یا از سریال زیر استفاده کنید!

Name: giveawayoftheday
License Code: 6A90AE668ABC779944F016DD052BD879B3

نظرات 2 + ارسال نظر
نا شناس 1386/09/30 ساعت 09:50

زیاد تخصصی است

خوبه عیدتان مبارک

good bay

bina 1388/03/07 ساعت 03:28

باعرض سلام
ازنرم افزارهای موجود و مطالب این وبلاگ خیلی لذت بردم باتوجه به نرم افزارها و مطالبیکه دراین وبلاگ درج کردید حرفه ای بودنتان مشخص است ولی درموردی جای سئوال برایم باقیمانده که از شما میبرسم. چرا از بلاگفا استفاده نکردید شما که به بهترینها معتقدید این مطلب را میدانید که بلاگفا از نظر مقدار دامین فضا و امکاناتیکه برایتان قائل می شد با بلاگ اسکای یکسانست با این تفاوت که برای مثال همین بخش نظرات یک فیلد برروی صفحه ارائه شده باز می کند در نتیجه کسانیکه از اینترنت اکسبلورر استفاده میکنند و یاحتی من که بابازشدن یک زبانه در فایرفاکس در ایران مشکل دارم اظهار نظر در مورد مطالب مندرج را بسیار آسان میکند.
درهرصورت نرم افزارهایتان بخصوص این مورد بسیار عالی بود من از شما خیلی سباسگذارم و برایتان آرزوی موفقیت مداوم در تمام اوقات را دارم . شما بدون اینکه بخواهید منابع نرم افزاریتان را حذف کنید شرافتمندانه اقدام به معرفیشان کردید این برای من و دیگرانیکه برایشان این مطلب ارزشمند است بیادگار میماند و نمونه مثال زدنمان برای دیگران . موفق باشید.

سلام
نظر شما کاملا محترم است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد