آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آخرین username , password برای آپدیت کردن NOD32

لیستی از جدیدترین یوزرنیم و پسورد های لازم برای فعال کردن آپدیت آنتی ویروس NOD32 و ESET Smart Security که به تازگی و در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شده است.

:: با استفاده از این username , password شما می توانید آنتی ویروس NOD32 خود را به راحتی و بسیار سریع آپدیت (به روز) کنید و از کامپیوتر خود را از انواع ویروس و تروجان و ابزارهای جاسوسی و ... در امان بدارید!

 دانلود لیست جدیدترین یوزرنیم و پسورد برای آپدیت آنتی ویروس NOD32

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد جواد عبدی 1386/11/03 ساعت 07:48

جالب بود.

milad 1387/04/26 ساعت 08:59

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری من هم یه وبلاگ دارم اما نه به خوبی تو می خواستم ازت خواهش کنم با هم تبادل لینک کنیم . اگر برات زحمتی نیست لینک من رو با عنوان" نرم افزار،بازی های قدیمی،رمان،مقاله،براش فتوشاپ "
بذار. تو هم اگه موافقی عنوان لینک خودت رو بده. البته میدونی که تبادل لینک به نفع هر دو ماست.
آدرس وبلاگ من : www.danlod.jbg.ir

الناز 1387/06/09 ساعت 16:56 http://bg.hoo.ir


سلام وبت عالیه
تبادل میکنی؟
لینک من:
ااا گالری عکس بک گراند ااا
شما هم لینکت رو بهم بگو تا شما رو لینک کنم

ramin 1387/06/22 ساعت 12:22 http://www.iranmeet.com

سلام دوست عزیز مدیران سایت www.iranmeet.com تمایل به تبادل لینک با شما را دارند در صورت تمایل ما را با نام دانلود کلیپ موبایل و کتاب الکترونیکی ذخیره و در نظرات سایت ما به ما اطلاع دهید با تشکر مدیران سایت

رضا 1387/08/12 ساعت 15:56 http://bip.blogsky.com

ّبا سلام خدمت شمادوست عزیز وبلاگ جالبی دارید اگه میشه یه سر به به وبلاگ من هم بزنید در ضمن من حاضر به تبادل لینک هستم اگه میشه منو با نام " دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا" لینک کن و به من خبر بده و بگو با چه نامی لینکت کنم اگه میشه روی تبلیغات داخل وبلاگم کلیک کنید.... با تشکر از شما دوست عزیز



فرشید 1388/01/21 ساعت 04:44

سلام
وبلاگ پر محتوای خوبی داری بهت تبریک میگم
اگر مایل به تبادل لینک هستی لینک من رو تو وبلاگت بگذار وبه من تو قسمت
نظرات وبلاگم خبر بده تا من هم شما رو تو لینکم بگذارم
من رو با-دانلود نرم افزار و موسیقی -تو وبلاگ لینک کن
امیدوارم موفق باشی
www.kolbeyman.mihanblog.com

هادی 1388/05/18 ساعت 09:34

باعرض سلام و خسته نباشید
وبلاگت عالی بود حال کردم

سلام وبلاگ خیلی خوب وپر محتوایی داری
معلوم هست وقت خوبی رو ضزفش کردید
من هم جدیدن به جمع شما وبلاگ نویسان در زمینه ی IT اضافه شدم
می خواستم بگم اگه می شه با هم تبادل لینک کنیم
اگه پایه ای لینک وبلاگ من رو با عنوان دانلود آنتی ویروس نرم افزار های امنیتی نرم افزار های رمزگذاری برام ایجاد کن

آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد