آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

CloneCD 5.3.0.2

cloneCD isis.blogsky.com CloneCD ، نرم افزاری مناسب جهت ساخت یک نسخه پشتیبان از CD های صوتی، تصویری و یا مجموعه اطلاعات شما می باشد خواه بر روی این CD ها قفل وجود داشته باشد و یا بدون قفل باشند .
محیط کاربر پسند CloneCD ، برای کاربرانش این امکان را فراهم می سازد تا تنها با زدن چند کلیک تقریباً هر نوع CD را کپی نمایند ! پس از ارائه نسخه 5 این نرم افزار علاوه بر انواع CD ها می تواند از انواع فرمتهای DVD مانند ، DVD-RW ، DVD+R ، DVD+RW ، DVD+R Dual Layer و DVD-RAM نیز پشتیبانی نماید. هرچند که فیلمهای DVD قفل دار تنها با نرم افزار AnyDVD کپی می شوند.
جالب است که بدانید در هنگام کپی یک فیلم DVD/CD به هیچ وجه کیفیت آن تغییری نمی کند و DVD/CD عیناً کپی خواهد شد. در آخرین نگارش این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی SafeDisc 3 اکثر قفلهای جدید CD ها شکسته می شوند.

 دانلود:
CloneCD 5.3.0.2

نسل بعدی ویندوز

شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا نگارش بعدی از سیستم عامل خود را در سال 2009 میلادی با نام Vienna منتشر سازد.
هنوز بسته های ویندوز ویستا در قفسه های محصولات جدید فروشگاه ها قرار دارند که کمپانی مایکروسافت خبر از نسخه بعدی از سیستم عامل خود می دهد. هنوز هیچ خبری مبنی بر امکانات این نسخه و دیگر جزئیات آن منتشر نشده است. شرکت مایکروسافت ویندوز ویستا را در حدود 5 سال بعد از انتشار ویندوز XP به بازار ارائه کرد و در طرح خود برنامه ریزی کرده است که نسخه بعدی از سیستم عامل خود با نام Vienna را در سال 2009 میلادی منتشر سازد.
بنابراین ویندوز Vienna تنها دو سال بعد از ویستا منتشر خواهد شد و در واقع مایکروسافت قصد دارد تا تاخیر انتشار ویستا را با منتشر کردن سریعتر Vienna جبران نماید.
مایکروسافت می گوید:" ما قصد داریم قطعه های تکمیل شده فناوری های گوناگون را مخلوط کنیم و احتمال می دهیم که فناوری جدیدی را معرفی کنیم. هنوز نمی دانیم بزرگترین تفاوت Vienna با Vista چه خواهد بود! شاید یک رابط کاربری جدیدتر! هنوز خیلی زود است تا در مورد ابزارهای آن صحبت کنیم ولی در ماه های آینده در این مورد بیشتر خواهید شنید."

دانلود یاهو! مسنجر نسخه ۸.۱.۰.۲۳۹

isis :: Download yahoo messenger ::نسخه جدید پیغام رسان فوری یاهو مسنجر (Yahoo Messneger) نگارش 8.1.0.239 ارائه شد.
پیغام رسان فوری شرکت یاهو برای شما این امکان را فراهم می آورد تا با دوستان خود در هر گوشه ای از دنیا به راحتی و بصورت آنلاین صحبت نمایید . برخلاف سیستم ایمیل ، مکالمات این گونه نرم افزارها بلافاصله پس از ارسال نمایش داده می شوند .
با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود همچنین به امکاناتی مانند گفتگوی صوتی ، امکان ارسال و دریافت فایل ، مشاهده وب کم و یا گوش دادن به اخبار گوناگون از طریق یک رادیوی اینترنتی دست خواهید یافت .
شرکت یاهو در رابطه با تغییرات صورت گرفته در این نگارش جدید مطلبی را منتشر نکرده است ، اما آنچه مسلم است آن است که نسخه 8.1.0.239 نسبت به نگارشهای پیشین خود در هنگام اجرا از ثبات بیشتری برخوردار خواهد بود.

 دانلود: Yahoo! Messenger v8.1.0.239 (حجم 9.94 مگابایت)

نرم افزاری برای مدیریت فایل های زیپ و ...

:: isis :: WinRAR 3.70 betaنسخه جدید برنامه WinRAR برای فشرده سازی انواع فایلها توسط شرکت RarLabs ارائه شد.WinRAR نرم افزاری توانا در زمینه مدیریت فایلهای فشرده می باشد. این برنامه قادر است از فایلهای شما یک نسخه پشتیبان با حجمی اندک تهیه نماید، حجم فایلهای الحاقی به ایمیل شما را کاهش دهد و یا فایلهایی با پسوند RAR و ZIP که اکثر فایلهای دریافتی از اینترنت دارای این پسوندها می باشند، را باز نماید.

 

 دانلود: WinRAR 3.70 Beta 2

سوگواری آقا امام حسین علیه السلام

عزای حسینزمین بر باغبان خون گریه می کرد
زمان هم بی امان خون گریه می کرد
چو دیدم اسب او بی صاحب آمد
تمام آسمان خون گریه می کرد

فرا رسیدن ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین را به همه شیعیان تسلیت عرض می کنم.