آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آخرین نسخه آنتی ویروس قدرتمند و محبوب AVG

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و ... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و آنتی ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.
Avg AntiVirus یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای آنتی ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار آنتی ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.

آخرین نسخه آنتی ویروس قدرتمند و محبوب AVG

 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG 7.5 2008 Portable نسخه پرتابل (قابل حمل)
 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Plus Firewall v7.5.516 cracked کرک شده
 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG Internet security 7.5 + serial به همراه سریال نرم افزار

نظرات 2 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت و همکاران:
درخواست دارم اگر می توانید سریال یا کرک نرم افزار AVG Internet Security 8.0.81 (full version)
را که من از سایت grisoft.com گرفته ام ولی بدون سریال کار نمیکند را در سایت خوبتان گذاشته و من را نیز وقتی آن را پیدا کردید خبر کنید. بسیار ممنون

sina 1387/04/13 ساعت 05:29

داداش این لیک اصلیت: http://rapidshare.com/files/81001680/AVG.Anti.Virus.Plus.Firewall.v7.5.516.Winall.Cracked-NoPE.rar باز نمیشه پاک شده است.
لطفا اگه درست شد لینک دانلود آخرن ورژن با کرک را برایم ارسال کن
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد