آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

جدیدترین سریال های آنتی ویروس قدرتمند NOD32

Nod32 آنتی ویروسی پیشرفته، محصولی از کمپانی "Eset" است که از هوش مصنوعی قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما می کند.

شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.

کاربران این آنتی ویروس برای اینکه از امکانات آپدیت آنتی ویروس NOD32 استفاده کنند ، باید از سریال های معتبر استفاده کنند تا سیستم خود را از آخرین و جدیدترین ویروسها ، جاسوس افزارها ، بدافزارها ، ... محافظت کنند.

لیستی از جدیدترین سریال های آنتی ویروس NOD32 را برای دانلود قرار دادیم ، که در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شده اند و به احتمال زیاد کار می کنند ، اگر یکی از سریال ها کار نکرد حتما بقیه را هم تست کنید!

 دانلود فایل متنی حاوی جدیدترین سریال های آنتی ویروس NOD32
 حجم فایل : ۲ کیلوبایت

نرم افزاری برای محافظت سیستم از spyware ها یا جاسوس افزارها

نرم افزاری برای محافظت سیستم در مقابل spyware ها یا همان جاسوس افزار ها و بد افزار ها به صورت اسکن لحظه ای و کامل با قابلیت شناسایی تروجان ها ، کی لاگر ها و ...

Spyware Doctor™ provides three-way spyware protection for your PC through real-time threat blocking, advanced system scanning and immunization against known browser infections. Spyware Doctor is a multi-award winning spyware removal utility that detects, removes and protects your PC from thousands of potential spyware, adware, Trojans, keyloggers, spybots and tracking threats. Protect your privacy and computing habits from prying eyes and virtual trespassers with the help of Spyware Doctor.

 دانلود نرم افزار آنتی اسپای Spyware Doctor 5.5.0.178 | لینک کمکی دانلود RapidShare
 حجم فایل : ۱۶.۸ مگابایت

نرم افزاری برای پاکسازی رجیستری ویندوز با بیشترین امتیاز!

رجیستری یکی از مهمترین قسمت های اصلی سیستم می باشد که تمامی امور مختلف سیستمی به آن وابستگی دارد. انجام کوچکترین عمل در سیستم عامل تا اجرای نرم افزارها و کارهای گرافیکی ، بازی ها و ... همگی به رجیستری مربوط می شود. به عنوان مثال شما با جابجایی یک پنجره با موس در حال ساخت و تغییر مقادیری در رجیستری می باشید. زمانی که چنیدن ماه از نصب سیستم عامل می گذرد و بر تعداد این مقادیر افزوده می شود سرعت ویندوز و کارایی آن نیز کاهش می یابد. امروزه به کمک نرم افزارهای مختلف بهینه سازی سیستم می توان این مشکلات را برطرف نمود.

RegVac Registry Cleaner برنامه ایست که با استفاده از ابزار های مختلف این مشکلات را حل کرده و باعث افزایش کارایی سیستم می شود. این نرم افزار در سایت هایی که به نرم افزار ها امتیاز دهی می کنند دارای امتیاز 5 که بیشترین مقدار امتیاز است ، می باشد.

از قابلیت های این نرم افزار می توان به افزایش سرعت سیستم ، جلوگیری از Crash شدن سیستم که به اصطلاح به آن هنگ کردن می گویند ، رسیدگی به مشکلات رجیستری ، تعمیر نرم افزارها و ویندوز در قسمت هایی که مربوط به رجیستری می باشد ، به روز رسانی نرم افزار به صورت مجانی بدون نیاز به خرید برنامه و ... می توان اشاره کرد.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 Classes Vac : این قسمت وظیفه طبقه بندی و جدا سازی قسمت های مشکل دار برنامه را به عهده دارد.
 Stash Vac : این قسمت لیستی از کلید ها و مقدار های پاک شده و اضافه شده را در اختیار شما قرار می دهد.
 Add/Remove Editor : گزارش در باره برنامه هایی که از طریق قسمت Add/Remove ویندوز نصب می شوند و رفع مشکلات آن ها
 System Configuration : رسیدگی به کلید ها و مقدارهایی که به تنظیمات سیستم مربوط می شوند.
 Junk Key Editor : یافتن و نابودی کلید هایی که به Spy ها و ویروس های مشهور مربوط می شوند.

 دانلود نرم افزار پاکسازی رجیستری ، RegVac Registry Cleaner v5.01.06 + کرک نرم افزار
 حجم فایل : ۱.۱ مگابایت
 پسورد فایل :‌ HEADlifterUP

آخرین نسخه آنتی ویروس قدرتمند و محبوب AVG

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و ... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و آنتی ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.
Avg AntiVirus یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای آنتی ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار آنتی ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.

آخرین نسخه آنتی ویروس قدرتمند و محبوب AVG

 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG 7.5 2008 Portable نسخه پرتابل (قابل حمل)
 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Plus Firewall v7.5.516 cracked کرک شده
 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG Internet security 7.5 + serial به همراه سریال نرم افزار

آخرین ورژن نرم افزار کاوشگر زمین ، گوگل ارث ۴.۲

Google Earth ۴.۲ جدیدترین نسخه برنامه ی مشهور کاوشگر زمین گوگل ارث منتشر شد. همانطوری که می دانید، نسخه ی ۴ دارای بسیاری از ویژگیهای نسخه های Pro و Plus می باشد.
شرکت گوگل در نسخه های جدید سعی بر این دارد تا امکانات و ویژگیهای بیشتری را به این نرم افزار اضافه کند ، در این نسخه، شما شاهد ساختمانهای سه بعدی خواهید بود.
در نسخه جدید نرم افزار Google Earth هنگامی که محلی را بزرگنمایی میکنید، امکان دارد که نرم افزار مکانهای مهم آن منطقه را به صورت فایلهای سه بعدی داشته باشد، کافیست شما روی “عکس خانه” کلیک کنید تا آن ساختمان به صورت سه بعدی برای شما نشان داده شود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ساختمانهای سه بعدی گوگل ارث وارد شوید.

در نسخه های جدید گوگل ارث عکسها بسیار دقیق تر شده و شما قادرید حتی پشت بام خانه خود را ببینید !

 دانلود آخرین ورژن گوگل ارث Google Earth ۴.۲ + کرک گوگل ارث
 حجم فایل : ۱۲.۹ مگابایت