آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

فیلتر شکن

با استفاده از نرم افزاری که امروز برای دانلود گذاشتم خیلی راحت از شر صافی های مخابرات راحت می شید در ضمن برنامه با پایین آوردن کیفیت عکسهای موجود در صفحات وب سرعت لود شدن صفحات را افزایش می دهد البته میشه تنظیم کرد که تا چه حدی کیفیت عکسها رو پایین بیاورد خلاصه اینکه بر خلاف اکثر برنامه های موجود این برنامه کارایی داره و جواب می دهد بعد از دانلود و نصب برنامه آنرا اجرا کنید تنظیمات پیش فرض آن درست می باشد فقط اگر خواست کیفیت عکسها را می توانید تنظیم کنید.
 
:: با توجه به علل گوناگون لینک دانلود نرم افزار کار نمی کند ، به نکته زیر توجه کنید :
 
 
فرم عضویت در خبرنامه در سمت راست قالب وبلاگ قرار دارد

گشت و گذار مخفیانه در اینترنت با Invisible Browsing 4.0.41

یکی از راههای حفظ و تامین امنیت در اینترنت ناشناس بود , جلوگیری از لو رفتن IP Address شماست که به نوعی هویت شما در اینترنت می باشد .

Invisible Browsing نرم افزاری از شرکت AmplusNet , به کاربر امکان مخفی نمودن IP Adress ویا تغییر آن را می دهد تا بتواند به طور ناشناس به گشت و گذار در اینترنت بپردازد و از لو رفتن اطلاعات شما جلوگیری نماید . توسط پروکس سرورهای قدرتمند و سریع و ناشناس , به سرعت می تواند هویت شما را در اینترنت تغییر دهد .

سایر توانایی های امنیتی نرم افزار Invisible Browsing :

توانایی مسدود کردن Popup , Popunder ها , IP های پیغام های Spam و ActiveX ها و JavaScript های مخرب .

پاک کردن تمامی رد پاها و اطلاعات ناشی از کشت و گذار شما در اینترنت مانند  Browser Cookies, Internet URL History, Typed URL history, Auto Complete Forms و Password History, Internet Explore Favorites و Temporary Files.

 

دانلود نرم افزار با حجم ۹۹۴ کیلو بایت

اسکرین شات ۱ - اسکرین شات ۲

     کرک نرم افزار

آنتی ویروس دکتر وب

یه آنتی ویروس٬ آنتی تروجان٬ آنتی اسپای دیگه که به راحتی وارد فایل های ویندوز میشه و انها را از آسیب دیدن حفظ مینکه٬ همچنین حافظه ی سیستم را از آسیب دیدن و یا استفاده ی بیش از حد توسط تروجان ها حفظ کرده و سرعت سیستم را بالاتر میبرد.
 
doctor web anti virus
۶.۹۳ مگابایت
دانلود

پنهان کردن یک فولدر

این هم یک ترفند جالب برای شما که نمی خواهید پوشه های (و یا فایلهای ) مخفیتان را کسی به حالت غیر مخفی برگرداند و آنها را ببیند . با ترفند زیر می توانید گزینه Show all files را در Folder option عملا غیر فعال سازید . بطوریکه به شکل خودکار از این حالت خارج شود .

جهت انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید :

ابتدا از منوی start  گزینه run  را انتخاب کرده وregedit  را تایپ کرده و ok  را کلیک کنید تا برنامه رجیستری اجرا شود.حال در پنجره باز شده دکمه  f3 را بزنید. (توضیح اینکه کلید f3 جهت جستجوی یک کلید در رجیستری می باشد ).

سپس کلمه showall  را وارد کرده و دکمه find next  را کلیک کنید(از قسمت پایین این پنجره گزینه keys  فعال باشد.) تا کلید مورد نظر در پانل چپ ظاهر شود.در این حالت از پانل راست روی گزینه checkedvalue دابل کلیک کنید و مقدار آن را از 1 به صفر تغییر داده از رجیستری خارج شوید. حال my computer  را باز کرده و از منوی tools گزینه folder options را انتخاب کنید.به سربرگ view رفته و در قسمت hidden files and folders گزینه do not show hidden files and folders را فعال کنید و در نهایت ok را بزنید.از این پس هرگاه بخواهید فایلهای مخفی را آشکار کنید موفق نخواهید شد مگر اینکه دوباره ارزش پوشه checkedvalue را به 1 برگردانید.

 

نصب ویندوز در ۷ دقیقه

برای این کار شما به کمک CD Writer و نرم افزار Nero Burning Rom یک فایل بک آپ ازتمام فایلهای ویندوز با پسوند exe می سازید به نحوی که بعدا میتوانید به سرعت با اجرای فایل exe ویندوزی آماده کار خلق نمایید.

نحوه انجام کار:...

1. قبل از هر چیز باید یک ویندوز مرتب بهمراه تمامی نرم افزارهای مفید تهیه کنید (نرم افزارهای اضافی رو رفع نصب کنید و اونهایی رو هم که ندارین نصب کنید، همه درایورها رو نصب کنین، با ضد ویروس بروز شده سیستم رو چک کنید و خلاصه یک حالی به سیستم بدین)

نکته1: ویندوز شما بایستی روی درایو C نصب شده باشد و برنامه های همراهش هم روی همین درایو نصب شده باشند (در غیر اینصورت کار خیلی پیچیده میشه)

2. همه فایلها و شاخه های ریشه اصلی درایو C رو از حالت مخفی خارج کنید

نکته2: اگر دو ویندوز بر روی سیستم دارید بهتر است بقیه عملیات را از روی ویندوزی که بر روی C نصب نشده دنبال کنید (من خودم از یک ویندوز کمکی برای ادامه کار استفاده کردم و در مورد لزوم استفاده از اون هم مطمئن نیستم، اگه کسی بدون ویندوز کمکی موفق شد به من هم خبر بده)

3. نرم افزار Nero Burning Rom را اجرا کنید

4. از منوی file یا recorder گزینه Burn HD Backup... رو انتخاب کنید

5. حالا پارتیشن 1 و یا همون درایو C رو به عنوان نشانی مبدا انتخاب کنید

6. در صفحه بعدی دکمه Write را بزنید تا سی دی ویندوز ۳سوت خلق شود

و اما نحوه استفاده از سی دی ویندوز ۳سوت :

1: درایو C را فرمت کنید.

2: در خط فرمان DOS فایل nrestore.exe رو از سی دی ویندوز ۳سوت اجرا کنید

3. زبان دلخواه را انتخاب کنید

4. مقصد کپی را درایو C قرار دهید (در غیر اینصورت ویندوز ۳سوت کار نخواهد کرد)

5. و در آخر Restart

نکته 3: ویندوز ۳سوتی که شما ساخته اید، در دیگر کامپیوترها نیز قابل استفاده است با این قید که

در آنها بایستی سخت افزارهای جدید شناسایی و نصب شوند که این کار حدود 5 الی 10 دقیقه

زمان میبره)

برگرفته از هیراد هکر