آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

فیلتر شکن

با استفاده از نرم افزاری که امروز برای دانلود گذاشتم خیلی راحت از شر صافی های مخابرات راحت می شید در ضمن برنامه با پایین آوردن کیفیت عکسهای موجود در صفحات وب سرعت لود شدن صفحات را افزایش می دهد البته میشه تنظیم کرد که تا چه حدی کیفیت عکسها رو پایین بیاورد خلاصه اینکه بر خلاف اکثر برنامه های موجود این برنامه کارایی داره و جواب می دهد بعد از دانلود و نصب برنامه آنرا اجرا کنید تنظیمات پیش فرض آن درست می باشد فقط اگر خواست کیفیت عکسها را می توانید تنظیم کنید.
 
:: با توجه به علل گوناگون لینک دانلود نرم افزار کار نمی کند ، به نکته زیر توجه کنید :
 
 
فرم عضویت در خبرنامه در سمت راست قالب وبلاگ قرار دارد
نظرات 12 + ارسال نظر

دانه ای باید کاشت تا درختی داشت!!!

بستنی 1384/09/29 ساعت 08:08 http://icecream.blogsky.com

سلام عزیزم
چطوری؟
دانلود کردم
مرسی

مصطفی جان سلام
خیلی جالب بود
دستت دردنکنه
لطفا اگر میشه یک سری برنامه های حاشیه ای مثلا برای زیبائی وبلاگ یا کامپیوتر شخصی امان بزار تا دانلود کنیم
فعلا تا بعد ....

سلام
مرسی داداشی
تنهام نذار پیشم بیا

مهیار 1384/09/29 ساعت 14:28 http://prk.blogsky.com

سلام عزیز
جدا دستت درد نکنه
کارت خیلی درسته
اگه اجازه بدی میخام نرم افزارت رو تو وبلاگ خودم هم بزارم
البته یا ذکر منبع
موفق و موئید باشی

گل سرخی به او دادم گل زردی به من داد ..!

برای یک لحظه ی ناتمام قلبم از طپش افتاد

علی 1384/09/30 ساعت 08:11 http://alibabaey.blogsky.com/

سلام
مرسی از لطفتون
وبلاگتون خیلی جالبه
موفق و با آی که با خورشید باشید.

خر 1384/12/02 ساعت 16:38

kheyli bahale faghat kami eghragh kardi vali eyvalo miram too karesh

ط 1385/01/01 ساعت 15:22

خوب بود مرسی

مینا 1385/05/22 ساعت 15:53

تنظیماتش در ست نیست
user میخواد

محمد 1385/10/14 ساعت 20:44 http://tanin68.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگت خیلی خیلی عالیه به نظر من که حرف نداره......توپه توپه
راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی حتما به وبلاگ من یه سری بزن یادت نره ها
راستی اگه لینک باکس من رو هم تو وبلاگت بزاری دو تا لینک از تو توی لینک باکس میزارم.
در ضمن ممنونت هم میشم
قربونت برم

شیرزاد 1385/11/14 ساعت 04:02

دستت درد نکنه که این نرم افزارو گذاشتی چون من قبلا با اون کار کرده بودم ولی ماکه هرکار کردیم دانلود نشد لطفا راهنمایی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد