آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نسخه ی نهایی 2006 از بسته ی امنیتی ضد ویروس شرکت کسپر اسکای

کمپانی قدرتمند Kaspersky از شرکت روسیه با تولید ضد ویروس مطرح و بسیار پرطرفدارش به شهرت وفروشی بسیار بالا دست یافته است . این ضد ویروس به خاطر قدرت و سرعت بسیار بالا , توانایی آپدیت بسیار مناسب و دیتابیس آنلاین بسیار قدرتمند و مصرف کم حافظه های اصلی سیستم دارای طرفدای بی شماری شده و حتی بسیاری از طرفداران تعصبی ضد ویروس هایی چون McAfee و Norton را به سمت خود کشانده است . ضد ویروس Kaspersky هنگام عرضه  با شعار 3 بار آپدیت در روز پای به عرصه ی رقابت گذاشت و پس مدتی در میان کاربران جای خود را به طور کامل باز کرد .

به تازگی از سوی کمپانی کسپراسکای آخرین نسخه ی بسته ی امنیتی این شرکت که شامل نسخه ی 6.0 و آخر ضد ویروس کسپر به همراه چندین نرم افزار امنیتی قدرتمند این شرکت عرضه شده است که امروز قصد معرفی آن را داریم .

Kaspersky Internet Security 2006 راه حلی بسیار مناسب برای تامین امنیت سیستم به صورت کامل در مقابل تمامی خطرهاست .

برخی از ویژگی های نرم افزار قدرتمند Kaspersky Internet Security 2006 :

ویژگی های محافظتی علیه ویروس ها :

محافظت Email - زیر نظر داشتن ایمیل های ورودی و خروجی و چک کردن پروتوکل هایی که اتز طریق آنها اطلاعات رد و بدل می شود و حتی نرم افزار های مطرح ایمیل برای جلوگیری از ورود ویروسها از آن طریق به سیستم .

محافظت اینترنتی - تمامی ترافیک های HTTP اینترنتی و سایتهایی که مورد بازدید قرار می دهید توسط این بخش ضد ویروس موجود در بسته ی امنیتی مورد نظرات و محاظفت کامل قرار می گیرد تا مانع ورود نرم افزارهاو کدهای مخرب و ویروس از این راه رایج شود .

محافظت فایلهای سیستم - به صورت زنده و Real-Time تمامی فایلهای ویندوز و بخشهای مهم و آسیب پذیر تحت کنترل نرم افزار است و با مشاهده ی کوچکترین حرکت مشکوکی شروع به فعالیت علیه آن می کند .

Proactive protection - زیر نظر داشتن تمامی پروسه های در حال اجرای RAM بنابراین شما از پروسه های مخفی مخرب نیز آگاه خواهید شد .

ویژگی های محافظتی علیه جاسوس ها :

تامین امنیت اطلاعات محرمانه ی سیستم - این بخش از نرم افزار از اطلاعات محرمانه ی سیستم شما مانند پسورد ها , جزییات کردیت کارت ها , شماره اکانت های مختلف و سایر اطلاعات این چنینی محاظفت به عمل می آورد و مانع سرقت آنها از سیستم شما شده و از کلاهبرداری های اینترنتی که به دزدیدن این اطلاعات منجر می شود جلوگیری می کند .

گشت و گذار امن در محیط اینترنت - همانطور که می دانید امروزه اگر حتی بدون نرم افزارهای قدرتمند ضد ویروس و ضد جاسوس وارد اینترنت بشوید حتما پس از مدت کوتاهی به یکی از این جاسوسها و نرم افزارها و کدهای مخرب گرفتار خواهید شد . این بخش از نرم افزار امنیت لازم را برای رفع این دغدغه تامین خواهد کرد و از سیستم شما در مقابل انواع Spyware , Adware ,Trojan و کدها و نرم افزارهای مخرب محافظت خواهد کرد .

مسدود کردن فعالیت های Dialer ها - از هر تلاش عیر معتبری برای دسترسی به اینترنت توسط جاسوس ها و مخصوصا Dialer ها که با وصل شدن به سرور خود پول تلفن های هنگفت را رقم می زنند جلوگیری به عمل می آورد .

و ......

جزییات کاملتر در مورد نرم افزار به زبان سایت سازنده .....

این نرم افزار با Microsoft Windows 98 (SE) / NT Workstation 4.0 / 2000 Professional , Microsoft Windows ME و Microsoft Windows XP Home Edition / XP Professional سازگاری کامل دارد .

Kaspersky Internet Security 2006 را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 6.0.0.299 را با حجم 14.6 مگابایت

مصاحبه آقای دکتر محمد پور

دکترمحمد محمد پور عمران در مرداد 1350 در شهرستان آمل متولد شد. در دبستان فرسیو شروع به تحصیل کرد. می گوید اولین معلمش خانم یزدانی بوده است. دوران راهنمایی را در مدرسه نبوت (دانشمند سابق)  و مقطع متوسطه را در دبیرستان امام گذراند.و بعد از قبولی در کنکور در رشته الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد شروع به تحصیلات عالی کرد. با رتبه 3 در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی دانشگاه شیراز قبو ل شد و طیف جدید فعالیتهای خود را آغاز کرد. در اواخر دورۀ ارشد در کنکور دکترای اعزام به خارج قبول شد ولی به دلایلی از رفتن به خارج کشور در آن زمان منصرف شد و به تحصیلات خود در ایران ادامه دادو سرانجام مدرک دکترای خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت دریافت نمود.

 

 

 

 

 

 

 گفتگویی دوستانه با  دکتر محمد پور عمران

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتگوی صمیمانه با ریاست دانشگاه شمال

سلام بر  همه آیسیزی ها

در اولین پستی که واستون می خواهیم بزاریم مصاحبه ای شنیدنی و دیدنی با دکتر محمد پور عمران ترتیب دادیم که خواندنش فکر می کنم جالب باشه

پس منتظر این صحبت ها باشین

اگه راستی دوست دارین با کسی از اعضای دانشگاه شمال مصاحبه بکنیم به ما بگین

SpyRemover 2.54

این هم یه برنامه واسه خوانندگان محترم isis 

با استفاده از این برنامه دیگه خیالتون از دست برنامه های جاسوسی راحت باشه این برنامه بیش از 40000 هزار برنامه جاسوسی و غیره رو میشناسه

 

لینک دانلود

حجم  :  ۳.۲MG

SpyRemover

 

کتاب های فنی مهندسی - مهندسی عمران

 کتاب هایی که امروز قصد معرفی آنها را داریم مربوط به رشته مهندسی عمران می باشد

۱.  آئین نامه طراحی ساختمانها در برابر زلزله – انتشارات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن – 1378

۲.  استاندارد آزمایش های تعیین مقاومت بتن در سازه ( آزمایش های غیرمخرب و نیمه مخرب بتن ) – مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن – انتشارات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن – 1378

۳.  اصول محاسبه انتقال حرارت در اجزای ساختمانی – جمشید ریاضی – انتشارات مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن – 1374

۴.     تحلِیل وطراحی سیستمهای مهندسی عمران – آلن اسمیت – ارنست هینتون – رولندلویس – محمدتقی بانکی – انتشارات مرکز نشر دانشگاهی- 1369

۵.   تکنولوژی بتن- صمد دیلمقانی - انتشارات دانشگاه تبریز – 1۳۶۹

 

     امیدوارم که از کتاب ها استفاده لازم را ببرید در ضمن اگر لینک دانلود کتاب مشکل داشت به ما اطلاع دهید