آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

گرامیداشت فرا رسیدن ایام سوگواری سیدالشهداء

محرم تازه‌ترین شعری که هر سال تاریخ سر سرودنش تجدید می‌شود.
محرم قشنگ‌ترین فصل است،‌ برای بودن و سرودن، برای آزاد زیستن.
محرم کلبه دلتنگ‌ترین دل‌هایی است که جز حسین و مهرش هیچ ندارند.

فرا رسیدن ایام سوگواری آقا امام حسین (ع) را گرامی می داریم.

نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام وتبریک فراوان بخاطر وبلاگ عالی شما
من چند وقت پیشم یه سوالی ازتون پرسیدم که شما فوری جواب کاملی دادید ومن رو کابر همیشگیتون کردید
اگه میشه یه سری به من بزن واگه موافقی تبادل لنک بکنیم
کتابخانه آریا
www.aryabooks.com

پیمان 1386/10/26 ساعت 13:49 http://www.karshenasi.com

سلام
من لینک وبلاگ شما رو در سایتم قرار دادم
لطفا اگه میشه شما هم به سایت من لینک بدید
منتظر جوابتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد