آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

گفتگوی صمیمانه با ریاست دانشگاه شمال

سلام بر  همه آیسیزی ها

در اولین پستی که واستون می خواهیم بزاریم مصاحبه ای شنیدنی و دیدنی با دکتر محمد پور عمران ترتیب دادیم که خواندنش فکر می کنم جالب باشه

پس منتظر این صحبت ها باشین

اگه راستی دوست دارین با کسی از اعضای دانشگاه شمال مصاحبه بکنیم به ما بگین

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان 1385/02/07 ساعت 01:14

سلام نیما جان

بی صبرانه منتظر این پست شما هستم

امیر 1385/02/18 ساعت 20:22

امیر 1385/02/18 ساعت 20:33 http://asadkarami.blogfa.com

سلام من امیر اسدکرمی //کاردانی نرم هستم من فکرمی کنم که این حرکتها بسار خوب باشد من می خوام از من مصاحبه کنید تا .......ولی استاد فدوی خوب باشه......
من پیشنهاد می کنم که حتما از مشکلات سایت هم قدری بحث کنید من ....من امید وارم که خداوند متعال شما را یاری برساند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد