آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

USB 3.0 با سرعت ده برابر USB 2.0 در حال ساخته شدن است

مرکز تحقیقات "SuperSpeed" به عنوان گروه ارتقاء دهنده تکنولوژی USB روز سه شنبه در انجمن های مربوط به توسعه دهندگان اینتل اعلام کرد USB 3.0 از نظر سرعت و کارآیی بهبود چشمگیری خواهد داشت.
این گروه توسعه دهنده با همکاری دیگر مراکز سخت افزاری و نرم افزاری سال آینده میلادی را به تکمیل فناوری USB 3.0 خواهند پرداخت تا مشخصات آنرا نهایی سازند. آنها امیدوارند به این طریق وسایل سخت افزاری ما برای حداقل مدت 5 سال آینده بدون نگرانی از بابت سرعت با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.
USB 3.0 هماهنگی و تطابق کاملی با نمونه قبلی خود یعنی USB 2.0 خواهد داشت که با شعار "High Speed" قبلآ ارائه شده است. هرچند که شاید هنوز زود باشد که بتوان USB 3.0 را در مراحل "ابتدایی" خود دانست اما شرکت توسعه دهنده ی آن اهداف زیادی در رابطه با این فناوری دارد و امیدوار است در آینده ای نزدیک به تمام آنها دست یابد.
پیشبینی می شود مشخصات USB 3.0 در اواسط سال 2008 استاندارد سازی شود و در سال 2009 میلادی شاهد دستگاهایی با قابیت پشتیبانی از این فناوری باشیم.
دو هدف اصلی از ساخت SuperSpeed USB عبارتند از افزایش سرعت انتقال اطلاعات به مقدار ده برابر فعلی، یعنی از سرعت 480-Mbits/s در USB 2.0 به سرعت 4.8 Gbits/s در USB 3.0 . بدین ترتیب می توانید یک فیلم 27 گیگابایتی با کیفیت HD را در مدت زمان 70 ثانیه به تجهیز پورتال خود منتقل نمایید. در حال حاضر با کمک فناوری USB 2.0 این امر 15 دقیقه به طول خواهد انجامید. هدف دیگر از ساخت SuperSpeed USB آن است که نیازی به تغییر اندازه و یا شکل ظاهری پورت های USB کنونی نباشد و کانکتورهای اتصال همانند نمونه های فعلی آن باشند.

بازگرداندن فایلهای معیوب سیستمی

چون خیلی از دوستان از ویندوز 98 در کنار XP استفاده می کنند ابتدا :
در ویندوز 98 : کافی است در Run تایپ کنید sfc و Enter را بزنید. بعد در صفحه ای که باز میشود روی دکمه Start کلیک کرده و منتظر بمانید تا برنامه فایلها را چک کند. هر جا که فایل معیوبی پیدا شد برنامه از شما میخواهد تا CD ویندوز را در CD-Rom قرار دهید تا فایل معیوب را جایگزین فایل سالم کند. و در نهایت هم با یک Restart کار تمام میشود.

در ویندوز XP : خیلی ها فکر میکنند که دستور sfc در ویندوز XP وجود ندارد و مجبورند از برنامه Dr.Watson استفاده کنند. در صورتی که باید بگم این دستور در ویندوز XP هم وجود دارد اما نحوه اجرای آن با قبلی فرق میکند. برای این کار ابتدا در قسمت Run تایپ کنید cmd و Enter را بزنید تا وارد محیط Command Prompt شوید. بعد در آنجا وارد زیر شاخه زیر شوید : c:\windows\system32

حالا در این قسمت تایپ کنید : sfc /scannow و بعد Enter را بزنید. در این لحظه از شما درخواست میشود که CD ویندوز XP را درون درایو قرار دهید و بعد دکمه Retry را فشار دهید. بعد برنامه تمام فایلهای سیستمی شما را چک میکند و به طور اتوماتیک فایلهای معیوب را تعویض میکند.

گوگل در سن 10 سالگی قلب تپنده اینترنت است

10 سال پیش موتور جستجوگر گوگل در اینترنت متولد شد و با ایندکس کردن بیلیون های صفحه وب، عکس و فایل های ویدیویی به عنوان مرکز الکترونیک دانش بشری توسعه یافت.
در روز 15 سپتامبر سال 1997 دو دانشجوی 24 ساله داشنگاه استانفورد به نام های "لاری پیج" و "سرگی برین" دامنه ای به اسم "google.com" را ثبت کردند. این نام برگرفته از عبارت "googol" بود که بیانگر عدد 1 با 100 صفر در جلوی آن می باشد و توسط ریاضی دان آمریکایی "ادوارد کاسنر" معرفی شده بود.
در 7 سپتامبر 1998 یعنی یک سال بعد "پیج" و "لاری" گوگل را به عنوان یک شرکت رسمی در ایالت کالیفرنیا به ثبت رساندند.
خبرهای پیرامون گوگل به لطف استفاده از شیوه های جدید جستجو و الگوریتم هایی که آنها جهت نمایش مطالب موجود در سایت های اینترنتی از آن استفاده می کردند به سرعت پخش می شد. چندی نگذشت که گوگل به عنوان یکی از متداول ترین روش ها برای یافتن اطلاعات در اینترنت مطرح بود.
از ابتدا "پیج" و "لری" این هدف را برای خود انتخاب کرده بودند که روزی گوگل به عنوان جستجوگر اصلی اینترنت مطرح باشد و جدیت آنها در عملی شدن این هدف را می توان مهمترین عامل موفقیت گوگل دانست.

یک آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Anti-Virus 7.0.0.125 Final

این آنتی ویروس تمام راه های محافظت از شما در برابر ویروس ها را دارا می باشد ! Kaspersky Anti-Virus با تمامی سیستم های عامل ها و تمام ابزار های کمکی نظیر Firewall ها و e-mail gateways سازگاری دارد.
این نرم افزار ضد ویروس علاوه بر اسکن کردن سیستم شما به منظور یافتن و از بین بردن ویروس ها ، توانایی مونیتوینگ سیستم شما را نیز دارد به این مفهوم که نرم افزار همیشه در حال فعالیت بوده و از ورود هر گونه برنامه آلوده و مخرب به سیستم جلوگیری به عمل خواهد آورد .

Kaspersky™ Anti-Virus (AVP) provides all types of anti-virus protection: anti-virus scan-ners, monitors, behavior blockers and integrity checkers. It supports all of the most popular operating systems, e-mail gateways and firewalls. KAV controls all possible virus entry points. Kaspersky Lab's powerful and flexible local and network management tools for auto-mation and centralized installation and control over anti-virus protection provide maximum convenience and minimum time wasted when building your own structure of an anti-virus de-fense.

 برای دانلود Kaspersky Anti-Virus 7.0.0.125 Final کلیک کنید | حجم : ۲۱.۵ مگابایت
 دانلود Working Key
 پسورد : www.p30tools.com