آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

بالابردن رتبه سایت و وبلاگ در موتورهای جستجو

مقلات زیادی در زمینه روشهای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستو نوشته شده است. اما شاید بد نباشد که اینبار نگاهی داشته باشیم به روشهائی که از کاهش رتبه سایت ما در موتورهای جستجو و بخصوص گوگل جلوگیری می‌کند.
همانطور که می‌دانید، سیستم رتبه بندی گوگل در دوره‌های زمانی خاصی مجددا سایتهای موجود را رتبه‌بندی می‌کند و سایتهای زیادی در این میان با کاهش رتبه مواجه می‌شوند. در این مقاله سعی خواهم کرد که بر روی روشهای جلوگیری از این کاهش رتبه صحبت کنم.

- تنوع در لینک ورودی: یکی از بهترین مکانهائی که مشتریان می‌توانند سایت شما را پیدا کنند موتورهای حستحو هستند. اما شما نباید فقط به این بسنده کنید. شما بایستی سعی نمائید اینک سایتتان را در سایتهای دیگران منتشر کنید. فراموش نکیند که یکی از پارامترهائی که در تعیین رتبه سایت شما موثر است، میزان لینکهائی است که سایتهای دیگر به سایت شما داده‌اند. با معرفی سایت شما در دیگر سایتها علاوه بر اینکه بازدیدکنندگان جدیدی از آن سایتها به سراغ سایت شما خواهند آمد، رتبه شما در موتورهای جستجو نیز بهبود خواهد یافت.
2- ارائه محتوای با ارزش : یکی از بهترین روشهای بازاریابی ( حتی بصورت سنتی آن) استفاده از تکنیک توصیه دوستان (Word of mouth) است. اگر شما در سایتتان به ارائه سرویسهای رایگان بپردازید، بازدیدکنندگان شما، توصیه سایت شما را به دوستانشان خواهدن کرد. اینکار باعث افزایش کیلک بر روی سایت شما خواهد شد. بسیاری از افراد سایت شما را برای سرویسی که ارائه کرده است در سایتهای مختلف معرفی خواهدن کرد. خوب این یعنی کمک به افزایش رتبه سایتتان
3- نام دامنه مناسب : تا حد امکان سعی کنید از نام دامنه کوتاه استفاده نمائید. بسیاری از افراد در معرفی حضوری یک وب سایت ، نامهای کوتاه‌تر را به سادگی معرفی می‌کنند و شنوندگان هم آسانتر نامهای کوتاه را به خاطر می‌سپارند.
4- استفاده از تبلیغات معمولی : سعی کنید نام سایت خودتان را بر روی پیراهن یا خودکار یا اجناس تبلیغاتی دیگر منتشر کنید. به این ترتیب بازدیدکنندگان زیادی را به سایت خود اضافه خواهید نمود. این توصیه شاید بطور مستقیم باعث افزایش یا نگهداری رتبه سایت شما نشود اما بطور غیر مستقیم در معرفی سایت شما به موتورهای جستجو موثر خواهد بود.
5- استفاده از محصولات با قابلیت توزیع : ارائه کتابهای الکترونیکی یا مقالات مفید یا حتی ارائه محصولات نرم‌افزاری رایگان در سایت شما ، کمک زیادی به افزایش بازدیکنندگان و همچنین معرفی سایت شما در دیگر سایتها و در نتیجه افزایش رتبه شما خواهد داشت.
6- بررسی وضعیت لینکهای سایت : همیشه در معرفی سایتهای دیگران در سایتتان مراقب باشید. بسیاری از این نوع سایتها بعد از مدتی لینکشان را عوش می‌کنند یا اینکه بدلیل مشکلات فنی درست کار نمی‌کنند. سعی کنید مجموعه لینکهای سایت خودتان را مرتب بررسی نمائید و لینکها نادرست را حذف یا تصحیح نمائید. تعداد بیشتر لینکهای بدن استفاده در یک سایت باعث کاهش بیشر رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد‌شد.
7- استفاده از کلمات کلیدی : هیچگاه از استفاده صحیح از کلمات کلید غافل نشوید. مرتب کلمات کلید سایت خود را بررسی کرده و در صورت نیاز کلمات آنرا تصحیح نمائید. به خاطر داشته باشید که این تغییرات بصورت افزایش باشد. تغییر یکباره کل کلمات کلید سایت می‌تواند تاثیر بسیار مخربی بر روی رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته‌باشد.
8- استفاده از سایتهای با رتبه بالا: نکته دیگر اینکه سعی کنید از سایتهائی که رتبه بالائی دارند برای اضافه کردن لینک استفاده کنید. فرستادن اخبار مربوط به سایت شما بهمراه لینک سایت به سایتهای خبری با رتبه بالا، یا حتی ارائه مقالات سایتتان در سایتهای با رتبه بالا می‌تواند تاثیر مناسبی در افزایش یا نکهداری رتبه سایت شماداشته باشد.
9- استفاده از گروههای خبری: فراموش نکنید که همه مطالب گروههای خبری در موتورهای جستجو ثبت می‌شوند. شرکت در مباحث این گروهها کمک زیادی به معرفی سایت شما به موتورهای جستجو خواهد کرد. در ضمن بخاطر داشته باشید که این مطالب برای مدتهای زیادی در این گروها باقی خواهند ماند.
10- وبلاگ نویسی : هنوز مطالبی که در وبلاگ سایتها نوشته می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار هستند. علاوه بر اینکه این مطالب می‌تواند در ایجاد ارتباط بهتر با مشتری موثر باشد، تاثیر مثبتی در افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو خواهد داشت. سعی کنید از اسامی مناسب برای وبلاگ سایت و همچنین شاخه‌ای که این وبلاک درآن قرار دارد استفاده نمائید.

بالا بردن سرعت اینترنت و دانلود بدون نرم افزار

تا حالا شده از سرعت پایین اینترنت و دانلود ناراضی باشید ؟ مسلما جواب اکثر کاربرایی که از Dial Up استفاده میکنند "بله" هست.این توضیحات در مورد ویندوز XP هستند و بر روی سیستم عامل ایکس پی تست شده اند.

استارت منو را کلیک کنید بعد کنترل پنل را باز کنید در پنجره کنترل پنل روی ایکون Phone and Modem Options کلیک کنید تا پنجره مربوطه باز شود در این پنجره به سربرگ Modems رفته و مودم خود را انتخاب کنید دقت کنید که اگر در این پنجره چند گزینه دارید و نوع مودم خود را هم نمیدونید ببینید کدام گزینه با Com3 معرفی شده همان گزینه را انتخاب کنید بعد کلید Properties را  بزنید تا پنجره مربوط به مودمتان باز شود در این پنجره به سربرگ Advanced بروید و در کادر Extra initialization commands عبارت AT&FX را با حروف بزرگ تایپ کنید سپس پنجره های باز شده را ok کنید .

تا اینجا مربوط به سرعت اینترنت بود ادامه مطلب مربوط میشه به سرعت دانلود ...

برای بالا بردن سرعت دانلود ابتدا استارت منو را باز کرده سپس بر روی کنترل پنل کلیک کنید تا پنجره کنترل پنل باز شود در این پنجره بر روی ایکون Display کلیک کنید تا پنجره Display Properties باز شود سپس در این پنجره به سربرگ Desktop رفته و کلید Customize Desktop را بزنید تا پنجره Desktop Items باز شود در این پنجره به سربرگ Web رفته و کلید Properties را بزنید تا پنجره My Current Home Page Properties باز شود در این پنجره به سربرگ Download بروید و گزینه Limit hard-disk usage for this page to را فعال کرده و مقدار عددی آن را از 500 به 5000 تغییر دهید .

حالا به اینترنت وصل شوید و سرعت اینترنت خود را امتحان کنید

انتقال لیست دوستان از یک آی دی به آی دی دیگر

در ورژنهای قبلی یاهو مسنجر یکی از مشکلات کاربران پس از ساخت ID جدید این بود که تمامی Add list های خودشان را در ID قبلی از دست میدادند. اما در یاهو7 قابلیتی به یاهو مسنجر افزوده شد که به وسیه آن میتوانید تمامی Add های خود را در ID قبلی به ID جدیدی که ساختید انتقال دهید. این عمل به سادگی و با یک ترفند قابل انجام است.

برای این کار:
ابتدا میبایست به ID که لیست دوستانتان در آن است login بشوید.
سپس ID جدید را که میخواهید Add list هایتان را به آن اضافه کنید add کنید.
بعد از add شدن ID جدید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Send My Messenger List را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده ، ID دوستانی را که میخواهید انتقال یابند را تیک زده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.
حال پیغامی را مبنی بر اینکه تعداد مشخصی از دوستانتان به ID جدید انتقال یافته اند مشاهده خواهید کرد.
در مرحله پایانی میبایست با ID که add list را برایش فرستاده اید لوگین بشوید.
به محض ورود با پیغامی روبرو خواهید شد که باید بر روی View Contacts کلیک کرده تا ID های فرستاده شده را دریافت کنید.
حال تمامی add list های ID قبل را در ID جدید خود دارید.

استفاده از چند برنامه یاهو بدون نرم افزار

بیشتر کاربران فارسی برای چت وگفتگو ار سرویس مسنجر یاهو استفاده می کنند اگر قصد داشته باشید از چند برنامه یاهو به طور همزمان اسفاده کنید به طور پیش فرض این امکان وجود ندارد و باید از برنامه های Multi Messenger استفاده کنید که همیشه از امنیت کافی برخوردار نیست.شما با استفاده از کد زیر و ذخیره ی آن با پسوند reg میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPagerTest]

"plural"=dword:00000020

وقتی کد را ذخیره کردید روی آن کلیک کنید و به ترتیب Yes و OK را انتخاب کنید.

فایل آماده reg برای دانلود

سایت یوتیوب بین المللی می شود

پایگاه اینترنتی یوتیوب بتازگی خبر از ارائه نسخه های متفاوت محلی برای کشورهای مختلف را اعلام کرد. این سایت تاکنون 9 نگارش مخصوص کشورهایی چون : برزیل، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، هلند، لهستان، اسپانیا و بریتانیا ساخته است.هر نسخه محلی به زبان اصلی آن کشور برگردانده شده است و ویدیو ها ، امتیازات و نظرات محلی آن کشور برای بازدیدکنندگان نمایش داده خواهد شد.
بنیانگذار شرکت یوتیوب در این خصوص می گوید:" ویدئو ابزاری جهانی می باشد و به مردم دنیا این مجال را میدهد که با هم ارتباط برقرار کنند و با نظرات یکدیگر آشنا شوند. هدف ما آن است که دنیا را بواسطه ویدئو آگاه، سرگرم و قدرتمند سازیم."
پیش بینی میشود که نسخه های محلی شده بیشتری از سایت یوتیوب تا پایان سال جاری میلادی منتشر میشود. آقای Chad Hurley در این باره میگوید:" بین از نیمی از بازدیدکننده های سایت یوتیوب از خارج از ایالات متحده امریکا می باشند."
YouTube همچنان معامله ها و قراردادهای تجاری بسیاری با شبکه هایی مانند : شبکه 24 فرانسه، Antena 3 اسپانیا و باشگاه های فوتبال اروپایی همچون: آث میلان، چلسی، بارسلونا، رئال مادرید و یا سازمان های متفرقه ای مانند Friends of the Earth و Greenpeace به انجام رسانده است.
گفتنی است که سایت YouTube چندی پیش توسط کمپانی گوگل خریداری شد و این سایت اکنون تحت نظر گوگل اداره میشود.