آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

تغییر قالب نهایی آیزس کامپیوتر ، فارغ التحصیل شدن آیزس!

با درود به همه یاران گرامی که در طول این ۳ سال (از اسفند ماه ۱۳۸۳ تا کنون) به این وبلاگ لطف داشتند و دوستانی که از این پس به اینجا خواهند آمد ، پس از مدتها قالب وبلاگ دستخوش تغییر شده است ؛ سعی شده تا قالبی متناسب با محتوا و بر اساس متدهای روز طراحی وب ، طراحی شود .

اما نکته قابل توجه همزمان شدن نصب قالب جدید با پایان نوشتن من در آیزس کامپیوتر هست ، البته این به معنای پایان برای آیزس نیست ، که شاید آغازی دوباره با ساختاری تازه و در فضایی دیگر باشد .

فعالیت های آیزس کامپیوتر در طی این دوره ۳ ساله فراز و نشیب بسیاری داشت ، گاهی پررونق و گاهی سوت و کور بود . امیدوارم دوستان از محتوای آن خشنود باشند چرا که تمام تلاش من معطوف به همین هدف بود .

در آخر باز هم جا دارد از دوستان عزیز که بانی بلاگ اسکای هستند تشکر ویژه ای داشته باشم مخصوصا آقایان مسعود و محسن چنگیزی ، آقای محمود اروج زاده ، آقای مرتضی توکلی و برای آنها و بلاگ اسکای آرزوی پیروزی و موفقیت بکنم.

خدانگهدار...

 دانلود رایگان و بدون واسطه (مثل اکانت پرمیوم) از رپیدشیر

آخرین username , password برای آپدیت کردن NOD32

لیستی از جدیدترین یوزرنیم و پسورد های لازم برای فعال کردن آپدیت آنتی ویروس NOD32 و ESET Smart Security که به تازگی و در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شده است.

:: با استفاده از این username , password شما می توانید آنتی ویروس NOD32 خود را به راحتی و بسیار سریع آپدیت (به روز) کنید و از کامپیوتر خود را از انواع ویروس و تروجان و ابزارهای جاسوسی و ... در امان بدارید!

 دانلود لیست جدیدترین یوزرنیم و پسورد برای آپدیت آنتی ویروس NOD32

جدیدترین username , password برای آپدیت کردن NOD32

لیست جدیدترین username و password های فعال برای آپدیت کردن ESET smart Security و ESET NOD32 AntiVirus برای دانلود آماده شده ، این لیست امروز ۲۲/۱/۲۰۰۸ جمع آوری شده و به احتمال بسیار بالایی یوزرنیم و پسورد های فعال سازی NOD32 که در لیست وجود دارند فعال هستند.

همانطور که همه دوستان اطلاع دارند ESET nod32 AntiVirus , ESET Smart Security از نرم افزار های امنیتی محبوب هستند که با توجه به سرعت بالای اسکن کامپیوتر و همچنین کمترین میزان استفاده از منابع سیستم از جایگاه مناسبی در بین کاربران برخوردار هستند و می توان گفت تنها مشکل این آنتی ویروس قدرتمند آپدیت کردن آن میباشد که نیاز به Username و Password های فعال دارد ، اگر روزانه به اینجا سر بزنید لیست جدیدترین یوزرنیم و پسوردها را مشاهده می کنید. در ضمن سرعت آپدیت بالای آنتی ویروس NOD32 از دیگر دلایل برتری این نرم افزار محبوب به شمار می آید.

 دانلود لیست جدیدترین username , password ها برای آپدیت کردن NOD32

افزایش سرعت دانلود از اینترنت تا ۵ برابر با IDMan 5.12

Internet Download Manager یکی از بهترین دانلود منیجر های موجود که سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Internet Download Manager 5.12 :
  - نصب سریع و آسان نرم افزار
  - بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
  - ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
  - قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
  - پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
  - پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
  - افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
  - ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
  - پشتیبانی از انواع پرو.ک.س.ی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP pro.x.y servers
  - قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
  - دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
   - پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی
  - سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها

آخرین تغییرات صورت گرفته در این نسخه :
  - چک کردن و اجرای خودکار فرآیند نصب اگر نیاز به نصب مجدد اکستنشن "IDM CC" برای مرورگر Firefox  یا مرورگرهایی که بر پایه   Mozilla ساخته می شوند باشد.
  - رفع چند باگ موجود در نسخه قبلی نرم افزار

 دانلود آخرین ورژن Internet download manager 5.12 + کرک نرم افزار + فارسی ساز نرم افزار
 حجم فایل : ۲.۵۴ مگابایت
--------------------------------------------
تذکر: برای فارسی کردن نرم افزار پس از دانلود فایل فشرده و Extract کردن آن ، فایل idm_fa.lng را از پوشه Farsi Language در مسیر نصب نرم افزار و در پوشه Languages کپی کنید و نرم افزار را دوباره اجرا کنید.
تذکر: برای کرک کردن نرم افزار مدیریت دانلود Internet download manager 5.12 ،به پوشه Crack رفته و فایل internet.download.manager.v5.12.build.4-nope را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید و سپس آنرا اجرا کنید و دکمه Patch را بزنید. 

جدیدترین username و password برای آپدیت کردن آنتی ویروس NOD32

لیستی از جدیدترین یوزرنیم و پسورد های آنتی ویروس NOD32 که امروز یعنی ۲۱ ژانویه ۲۰۰۸ منتشر شده است، این Username و Password ها فعال هستند . دوستانی که از این آنتی ویروس قدرتمند استفاده می کنند توصیه می کنم برای آپدیت کردن NOD32 حتما فایل متنی را دانلود کنند و اگر احیانا یکی از یوزرنیم و پسورد ها کار نکرد بقیه را تست کنند.

:: در ضمن این یوزرنیم و پسورد برای ESET smart security و Eset Nod32 AntiVirus کار میکند.

 دانلود جدیدترین Username و password ها برای آپدیت کردن NOD32 AntiVirus
 پسورد مورد نیاز برای دانلود : www.isis.blogsky.com
--------------------------------------------------------------
:. پس از کلیک بر روی لینک دانلود وارد صفحه ای می شوید که از شما پسورد می خواهد ، پسورد www.isis.blogsky.com را وارد کنید تا چند ثانیه بعد صفحه اصلی دانلود لود شود.