آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

اشتراک گذاری فایل ها در اینترنت با Warez P2P 2.92

Warez یکی از نرم افزار های مشهور در زمینه اشتراک گذاری فایل ها است که یکی از پرطرفدار ترین آن ها نیز به حساب می آید سیستم  Warez که به گونه حرفه ای و هوشمندانه طراحی شده است که شما را به دنیای میلیون ها فایل اشتراک گذاری وارد می کند و فقط با یک سرچ ممکن است فایلی را که مدت ها به دنبال آن می گشتید را پیدا کنید برای نمونه یک نرم افزار گران قیمت خارجی . ولی در موقع استفاده این نرم افزار حتما از آنتی ویروس قوی همچون NOD32 استفاده کنید چون که ویروس و کرم ها نیز در این سیستم اشتراک گذاری فایل بسیار زیاد هستند.

www.isis.blogsky.com | دانلود نرم افزار های اینترنت

  برای دانلود Warez P2P 2.92 کلیک کنید | حجم : ۳۴۱ کیلوبایت

استفاده پیاپی از BUZZ در یاهو! مسنجر

یکی از توانمندی های یاهو مسنجر هنگام چت استفاده از دکمه BUZZ به نوعی برای آزار طرف مقابل است! اما خود یاهو این گزینه را به نوعی تنظیم کرده است که پس از زدن دکمه تا 15 ثانیه امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم روشی جالب را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید  بدون استفاده از برنامه جانبی خاصی به نوعی این محدودیت زمانی را از بین ببرید و به شکل پیاپی و پشت سر هم برای طرف مقابل BUZZ بفرستید!

برای این کار:
کافی است پس از انتخاب ID شخص از روی لیست و باز شدن پنجره PM ، یکبار دکمه BUZZ را بزنید می توانید از کلید های ترکیبی Ctrl + G نیز استفاده کنید.اکنون به شکل سریع پنجره چت را بسته و مجدد روی ID شخص را باز کنید و BUZZ بزنید.اگر این کار - یعنی باز و بسته کردن پنجره چت فرد مقابل و زدن دکمه BUZZ - را به شکل پشت سر هم و سریع انجام دهید به تعداد دفعات اینکار عمل BUZZ برای فرد مقابل صورت میگیرد. فرد مقابل نیز اصلأ متوجه نمیشود که شما هر بار پنجره چت را میبندید و باز میکنید.

BroadGun pdfMachine Ultimate ، نرم افزاری برای تولید اسناد PDF

فرمت PDF یا همان (Portable Document Format = فرمت قابل حمل اسناد) که توسط کمپانی بزرگ Adobe ایجاد و گسترش داده شد به دلیل انعطاف پذیری و راحتی کار با آن به سرعت به فرمت استاندارد مورد استفاده برای ایجاد اسناد متنی و استفاده در صفحات وب تبدیل شد.

pdfMachine ultimate نرم افزاری توانا در زمینه ساخت، ویرایش و تبدیل اسناد PDF و حیاتی برای کاربرانی که با فایل های PDF سر و کار دارند.
این نرم افزار یک پرینتر مجازی نیز برای تبدیل اسناد به فرمت PDF می سازد. که کاربران را قادر می سازد از داخل نرم افزار های ویرایش متون به صورت مستقیم اسناد خود را به فرمت PDF تبدیل کنند. برای این کار کافیست پس از نصب pdfMachine اسناد خود را باز کرده، بر روی Print کلیک کنید و سپس "Broadgun pdfMachine printer" را انتخاب کنید. اسناد شما به سرعت به فرمت PDF تبدیل خواهند شد.
در ضمن اگر از استفاده کنندگان نرم افزار میرعماد هستید به وسیله این نرم افزار مشکل تبدیل اسنادی که به وسیله نرم افزار میرعماد ایجاد شده اند به فرمت PDF کاملا برطرف شده و به آسانی می توانید این اسناد را به PDF تبدیل کنید.

قابلیت های نرم افزار :

- ساخت سریع فایل های PDF از اسناد متنی به سرعت، تنها با یک کلیک، بدون تظیمات پیشرفته و قابل استفاده برای کاربران مبتدی و حرفه ای.
- توانایی ویرایش کامل فایل های PDF .
- توانایی باز کردن و یکپارچه کردن اسناد PDF ـی که توسط دیگر نرم افزار ها ساخته شده اند.
- پشتیبانی کامل از انواع فونت های آسیایی، عبری، عربی و ... .
- سازگاری و هماهنگ شدن کامل با نرم افزارهای ارسال کننده ایمیل مانند Netscape، Outlook Express، Outlook برای سهولت فرستادن فایل های PDF ساخته شده به وسیله Email .
- حجم بسیار کم فایل های PDF ساخته شده توسط این نرم افزار در مقایسه با اصل اسناد.
-  توانایی اضافه کردن watermark (نشانه) های متنی به صفحات دلخواه فایل PDF .
- توانایی محافظت از اسناد  PDF از Print گرفتن، کپی کردن محتویات آنها و ... به وسیله پسورد گذاری بر روی آنها به وسیله تکنولوژی رمزگذاری 40-بیت و 128-بیت.
- توانایی ساخت فایل PDF از صفحات وب سایت ها و ایمیل ها به قابلیت فعال بودن لینک ها در فایل PDF.
- قابلیت تبدیل چند صفحه مختلف فایل PDF به یک صفحه. به منظور صرفه جویی در صفحات و استفاده ساده تر از اسناد PDF !
- اضافه کردن نوار ابزاری به نام pdfMachine MS Office toolbar به برنامه های مختلف مایکروسافت آفیس از جمله : Outlook، PowerPoint، Excel و Word برای تبدیل هر چه سریع تر اسناد به فایل های PDF .
- توانایی ایجاد یک Printer مجازی و معرفی آن به دیگر کامپیوتر های شبکه به منظور تبدیل اسناد به فایل های PDF به وسیله تمام کامپیوتر های شبکه.
- توانایی تبدیل مستقیم اسناد اسکن شده به فرمت PDF .
- توانایی قرار دادن خواص مختلف بر روی فایل های PDF مانند : مولف، عنوان، کلمات کلیدی و ... .
- توانایی ایجاد پروفایل های مختلف برای ایجاد فایل های PDF. مثلا یک پروفابل برای ایجاد اسنادی که با پسورد محافظت می شوند، یک پروفایل برای ایجاد فایل های PDF نرمال و ... .
- قابلیت اجرا بر روی تمام ویندوز های 64 بیتی.
- توانایی چسباندن و تعبیه کردن اسناد با دیگر فرمت ها در فایل های PDF.
و ... .

  پسورد فایل : www.kamyabonline.com
  برای دانلود BroadGun pdfMachine Ultimate 12.12 کلیک کنید | حجم : 6 مگابایت

cFos Speed v4.01 نرم افزاری برای افزایش سرعت اینترنت ADSL

cFos Speed نام نرم افزار قدرتمندی است که شما توسط آن می توانید سرعت اتصال به اینترنت خود را تا چندین برابر افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید . این نرم افزار فوق العاده جالب سرعت اینترنت شما را بالا می برد و سرعت دقیق آن را به شما نشان میدهد.
این برنامه بیشتر به درد افرادی می خورد که از خطوط DSL و پرسرعت استفاده می کنند و با این برنامه می توانند از تمام پهنای باند اینترنت خود استفاده کنند و راحت تر فایل ها را دانلود کنند . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار Traffic اتصال شما را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا از حداکثر پهنای باند دریافتی از خطوط اینترنت استفاده نمایید .

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار :

- بالا بردن سرعت شما تا بیش از 200%
- بهبود نوسانات دریافت فایل و ثبات سرعت
- ارسال سیگنالهای ارتباطی به ISP و دریافت اطلاعات در مورد سرعت واقعی Connect
- پشتیبانی از ویندوز ویستا
- بهبود سرعت برای اجرای بازی های آنلاین
- بالا بردن سرعت تا حد کامل برای انجام فرآیند P2P

www.isis.blogsky.com cFosspeed

  پسورد فایل : www.kamyabonline.com
  برای دانلود cFos Speed v4.01 build 1302 کلیک کنید | حجم : ۱.۹ مگابایت

یک روش مطمئن برای مخفی کردن فایل و فولدر ها بدون نیاز به برنامه

در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار جالب و کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید یک فولدر یا یک فایل را در داخل ویندوز XP به سادگی مخفی کنید به شکلی که انگار از اول وجود نداشت. سپس خودتان میتوانید با دانستن نام آن فایل و یا فولدر مجدد و به همان سادگی آن را بازیابی و ظاهر سازید. این ترفند را میتوانید ساده ترین نوع مخفی سازی فایل دانست به نحوی که با استفاده از گزینه های مشاهده فایلهای Hidden و امثالهم هم نمیتوان آن را مشاهده کرد. این ترفند در محیط خط فرمان command prompt اجرا می شود ، البته شما می توانید با کپی کردن دستورات (به ترتیب) در یک فایل Bat یک فایل قابل اجرا برای مخفی کردن فایل هایتان داشته باشید.

ابتدا از منوی Stat وارد Run شوید. سپس دستور cmd را تایپ نموده و Enter بزنید ، اکنون در داخل CMD کد زیر را وارد کنید و Enter بزنید:

attrib +h +s D:\isis

دقت کنید این کد فولدر isis را در درایو D مخفی میسازد ، به Space های خورده شده در میان کد نیز دقت کنید.با این عمل فولدر isis کاملأ از روی هارد شما مخفی میشود.

در صورتی که میخواهید یک فایل را نیز مخفی کنید کافی است آدرس را بدین شکل وارد کنید:

attrib +h +s D:\Windows\isis.exe

این کد فایل isis.exe را در داخل درایو D و پوشه Windows مخفی میسازد ، به همین سادگی شما میتوانید عملیات مخفی سازی را انجام دهید.

اما چگونه این فایلهای مخفی کرده را بازگردانیم؟
بدین منظور در داخل CMD دستور زیر را وارد کنید تا به ترتیب فایلهای مخفی شده مان آشکار گردند:

attrib -h -s D:\isis
attrib -h -s D:\Windows\isis.exe

تنها دقت کنید که محل و نام فایل مخفی شده تان فراموش تان نشود چرا که دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد.

برای افرادی که با سیستم عامل DOS کار کردن این دستورات آشنا هستند ، توضیح این که خاصیت های از فایل با سیوئیچ هایی که به تابع attrib داده می شود عوض می شود ، یعنی با سوئیچ +h فایل Hidden و با سوئیچ +s فایل سیستمی می شود و چون در حالت عادی فایل های سیستمی و hidden قابل مشاهده نیستند شما قادر به مشاهده این فایل ها نخواهید بود ، اما اگر بخواهید از حذف شدن احتمالی فایل ها و یا ایجاد تغییر در فایل ها جلوگیری کنید کافیست یک سوئیچی دیگر (+r) نیز به کد بدهید تا خاصیت ReadOnly فایل نیز فعال شود ، البته بعضی از این اعمال در محیط ویندوز نیز قابل انجام هستند ، اما برای اینکه یک فایل سیستمی شود باید در محیط CMD دستورات را اجرا کنید.