آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

سال نوی همه شما مبارک

سلامی چو بوی خوش بهاران
باز هم سال نو داره میاد بازم بوی شکوفه های آلوچه و بهار نارنج های خونه مامان بزرگ آخ که چقدر حال میده امیدوارم همیشه روزگار براتون خوش و خرم باشه و هیچ وقت غبار اندوه و غم رو چهرتون نشینه
سال خوبی داشته باشید و تو این سال جدید بهتر و نو تر فکر کنید

سال نو مبارک

هشت روش برای جذب بیننده برای وبلاگ ویا سایت شما

این هم چند روش برای جذب بیننده برای وبلاگتون استفاده کنید حتما تغییرات رو می بینید.در ضمن مطالب رو اینجا کاملشو نمی ذارم تا حجم وبلاگ بالا نره و مثل قبلنا سریع لود بشه اگه میخواهید متنی رو کامل ببینید ادامه متن رو کلیک کنید :

هشت روش برای افزایش تعداد بینندگان وبلاگ ویا سایت شخصی شما

خوب شاید شما هم دوست داشته باشید که وبلاگی پر مخاطب داشته باشید ؟
شاید سوال شما این باشد چگونه وبلاگ خود را مانند اهن ربا نسبت به اهن کنیم؟
یعنی اینکه براحتی بازدید کننده را بطرف خودمان جذب کنیم....
خوب ما در این مقاله به بررسی راه حل ها  و شیوه های موجود میپردازیم....
در اغاز چند نکته را باید مد نظر داشته باشید :
وبلاگ شما در چه زمینه ای میباشد ؟ شخصی ؟ اموزشی ؟ اجتماعی و ...
دوستان وبلاگ نویسی داشتم که میگفتند بروز کردن بموقع وبلاگ یکی از راه حل های جذب بازدید کننده میباشد خوب این نکته کاملا درست میباشد ولی بروز کردن به تنهایی کارساز نمیباشد.

برای اینکه بازدید کننده را جذب کنید به این نکات که در دنباله متن آمده است توجه کنید :                             دنباله متن ...

آونت بروزر مرورگری کم نظیر و پر سرعت

واقعا سرعتش خارق العاده است (پشیمون نمی شید) 
آخرین ورژن این جستجوگر اینترنت خارق العاده! بی شک تمام کسانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند برای مرور صفحات وب از برنامه پیش فرض اینکار یعنی Internet Explorer استفاده می کنند. علت آن نیز کاملا مشخص است، این برنامه بر روی سیستم عامل موجود است و شما را ترغیب به استفاده از آن می کند، اما آیا  Internet Explorer بهترین است؟ در پاسخ باید به شما بگویم Internet Explorer جزو بهترین و پرطرفدار ترین جستجوگرهای دنیاست، اما رابط گرافیکی تکراری، امکانات کم، سرعت کم و... از مشکلات عمده آن هستند، ازاینرو نرم افزار Avant Browser 10.0  که بی شک یکی از بهترین هاست، تمامی مشکلات قبلی Internet Explorer را حل کرده و سرعت بسیار زیاد، رابط کاربری بسیار زیبا، امکانات فوق العاده و از همه مهمتر منو های چند زبانه - از جمله کاملا فارسی - آن را به نرم افزاری خواستنی و منحصر به  فرد تبدیل کرده که میتواند تجربه ای تازه از لذت گشت و گذار در دنیای اینترنت را به شما هدیه کند. این برنامه رایگان است و حجم بسیار کمی دارد، و از هسته Internet Explorer استفاده می نماید.
 برای دیدن شکل ظاهری آونت اینجا رو کلیک کنید.برای دانلود اینجا رو کلیک کنید.

بر طرف نمودن چند راه نفوذ به کامپیوتر شما

 وقتی به اینترنت متصل میشوید یک شماره به شما اختصاص داده میشود (IP) و تا مادامی که به کار خود ادامه میدهید این شماره هرگز تغییر نمی کند. نفوذگران (Hackers) میتوانند به وسیله ی این شماره به کامپیوتر شما نفوذ کنند، ویا حتی میتوانند آنرا به دیگران هم بدهند. اگر از Windows XP استفاده میکنید، حل این مشکل ساده است. فقط کافیست به Control Panel بروید و چند جارا تیک بزنید، باور کنید به همین سادگی میتوانید راه های نفوذ به کامپیوتر خود را مسدود کنید.

  1. از منوی Start، کنترل پانل را انتخاب کنید.

  2. بر روی Network and Internet Connections کلیک کنید.

  3. سپس Network Connections را انتخاب کنید.

  4. حال بر روی اتصال اینترنت خود، کلیک راست کرده و از منوی باز شده Properties را انتخاب کنید.

  5. از Tab, Advanced گزینه ی Internet Connection Firewall را فعال کنید.

  6. بر روی OK کلیک کنید.

به همین سادگی میتوانید امنیت را به کامپیوتر خود هدیه کنید.