آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آونت بروزر مرورگری کم نظیر و پر سرعت

واقعا سرعتش خارق العاده است (پشیمون نمی شید) 
آخرین ورژن این جستجوگر اینترنت خارق العاده! بی شک تمام کسانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند برای مرور صفحات وب از برنامه پیش فرض اینکار یعنی Internet Explorer استفاده می کنند. علت آن نیز کاملا مشخص است، این برنامه بر روی سیستم عامل موجود است و شما را ترغیب به استفاده از آن می کند، اما آیا  Internet Explorer بهترین است؟ در پاسخ باید به شما بگویم Internet Explorer جزو بهترین و پرطرفدار ترین جستجوگرهای دنیاست، اما رابط گرافیکی تکراری، امکانات کم، سرعت کم و... از مشکلات عمده آن هستند، ازاینرو نرم افزار Avant Browser 10.0  که بی شک یکی از بهترین هاست، تمامی مشکلات قبلی Internet Explorer را حل کرده و سرعت بسیار زیاد، رابط کاربری بسیار زیبا، امکانات فوق العاده و از همه مهمتر منو های چند زبانه - از جمله کاملا فارسی - آن را به نرم افزاری خواستنی و منحصر به  فرد تبدیل کرده که میتواند تجربه ای تازه از لذت گشت و گذار در دنیای اینترنت را به شما هدیه کند. این برنامه رایگان است و حجم بسیار کمی دارد، و از هسته Internet Explorer استفاده می نماید.
 برای دیدن شکل ظاهری آونت اینجا رو کلیک کنید.برای دانلود اینجا رو کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر

بسیار عالیست به همه توصیه کنید

احسان 1384/12/21 ساعت 08:22

سلام .
ممنون من دانلود کردم تا ببینم بعدا چی میشه واقعا خوب یا نه
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد