آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

Kaspersky Anti-Virus & Internet Security 7.0.0.96 beta

Kaspersky AntiVirus By www.isis.blogsky.comشرکت Kaspersky یکی از پیشتازان در ارائه ی نرم افزارهای ضد ویروس که با محصول قدرتمند Kaspersky AntiVirus خود به محبوبیت و معروفیت فراوانی دست یافته است، به تازگی محصول جدید تحت نام Kaspersky Personal Security Suite عرضه نموده است که بسته ی امنیتی قدرتمندی برای کاربران خانگی به شمار می رود.
این بسته ی نرم افزاری سیستم شما را در مقابل جدیدترین خطرها و نرم افزار های مخرب و جاسوس و انواع ویروس و کرم و تهدید های اینترنتی ایمن می سازد . با هم به بررسی برخی ویژگی های اصلی این نرم افزار بپردازیم:
محافظت علیه انواع ویروس: افرادی که با ویروس کش Kaspersky کار کرده باشند حتما با عملکرد سریع و دیتابیس بسیار قدرتمند این نرم افزار در شناسایی انواع ویروس آشنایی کافی دارند. به صورت Real-Time از فایلها و تمامی راههایی که ممکن است ویروس ها به سیستم شما وارد شوند مانند Email و وبسایتهای مختلف در اینترنت و انواع Removable Device ها و ... محافظت به عمل می آورد. به علاوه قادر به شناسایی و تشخیص ویروسهای درون بیش از 1200 فرمت فایلهای فشرده می باشد.
محافظت علیه تمامی فایلها و نرم افزارهای مخرب و مضر:
توسط این بسته ی امنیتی دیگر نگران نرم افزارهای مخرب و ناشناس که از مزاحمان همیشگی در دنیای اینترنت در این چند سال اخیر بودند نباشید . قادر به شناسایی نرم افزار های جاسوس ( Spyware )، نرم افزارهایی که خود به خود شما را به اینترنت وصل می کنند ( Dialer )، نرم افزارهایی که با باز کردن مرورگر شما را به وبسایتهای مستهجل و غیر اخلاقی راهنمایی می کنند ( Pornware ) و نرم افزارهای تبلیغاتی مخرب که سرعت سیستم را می گیرند ( Adware ) و بسیاری دیگر ... می باشد.
بخش Update قدرتمند نرم افزار:
Kaspersky از همان ابتدا به توانایی آپدیت بالا و به روز کردن چندین باره در روز معروف بود و سیستم شما را همیشه در مقابل آخرین تهدید ها مطلع نگاه می داشت.
 دانلود: Kaspersky Anti-Virus
 دانلود: Kaspersky Internet Security 7.0.0.96 Beta

یاهو، امکان اجرای نرم افزار یاهو مسنجر از طریق وب را فراهم آورد

کمپانی یاهو، ساعاتی پیش خدمات جدیدی را معرفی نمود که از طریق آن کاربران عضو می توانند بدون نیاز به نصب پیغام رسان "یاهو مسنجر" را از طریق صفحات وب اجرا کرده و با دوستان خود ارتباط برقرار نمایند.

شعاری که یاهو برای این خدمات جدید خود انتخاب کرده است "IM from any browser. Anywhere" می باشد که به معنی "پیغام رسان از هر مرورگری. در هر کجا" می باشد. بر همین اساس، سرویس مذکور قابلیت پشتیبانی از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، اپرا و سفری را دارد.

آمار نشان می دهد، در ایالات متحده تقریبآ یک چهارم کاربران از مکانی بجز خانه ی خود به اینترنت وصل می شوند.

یاهو مسنجر مبتنی بر وب همانند نرم افزار آن، این امکان را دارد تا کاربر علاوه بر مشترکان سایت یاهو با افرادی که از خدمات پیغام رسان زنده ی مایکروسافت (Microsoft's Windows Live Messenger) نیز استفاده می کنند، ارتباط برقرار نماید. این سرویس پیش از این بصورت آزمایشی در کشورهای برزیل، هند، مالزی، ویتنام و فلیپین فعال شده بود.


 مشاهده: Webmessenger Yahoo
 منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از Neowin)

هند، در رویای ساخت اولین لپ تاپ 10 دلاری دنیا

دیگر آن لپ تاپ های 100 دلاری را فراموش کنید! هند برنامه ای بزرگتر اما ارزانتر را در سر دارد. دقیقآ 10 برابر ارزانتر.

وزارت رفاه و توسعه اجتماعی هند اعلام کرده است در نظر دارد پروژه ی ساخت لپ تاپ های 10 دلاری خود را در آینده ای نزدیک محقق سازد. این طرح با همکاری مجموعه ای از سازندگان نیمه رساناها که به عنوان پشتیبان اعلام آمادگی کرده اند، صورت خواهد گرفت.

به گزارش منابع رسمی، طرح لپ تاپ های 10 دلاری توسط متخصصان هندی انستیتو تکنولوژى "Vellore" و محققان انجمن مهندسی ایالت "بنگالور" به اجرا در آمده است. روزنامه ی Time India در مقاله ای که روز جمعه منتشر شد گزارش داد، هم اکنون این متخصصان توانسته اند کامپیوترهایی را بسازند که تنها 47 دلار هزینه داشته است اما هدف اصلی آنها آن است که قیمت تمام شده این کامپیوتر های قابل حمل تا 10 دلار کاهش یابد.

سال گذشته، مجریان طرح "یک لپ تاپ برای هر کودک" به دولت هند پیشنهاد داده بود جهت رشد و توسعه انسانی برای دانش آموزان، دولت لپ تاپ هایی با قیمت 100 دلار را خریداری نماید. مقامات رسمی هند در همان زمان با انتقاد از این پیشنهاد ضمن جدی نگرفتن، آنرا رد کرده بودند.

 منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از InformationWeek)