آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری قدرتمند برای مخفی کردن فایل ها و پوشه های محرمانه شما

بسیاری از کاربران امروزه با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به برقراری امنیت برای فایل های خود می کنند. به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا مانع از دسترسی دیگران به فایل ها و اطلاعات شخصی خود شود ، برای این کار می توان از نرم افزارهای حفاظتی استفاده نمود و با ایجاد محدودیت های دسترسی به راحتی این عمل را انجام داد. همچنین ممکن است کاربری قصد داشته باشد از اطلاعات حفاظت شده خود تنها خود و کاربر دیگری استفاده نمایند، در چنین شرایطی با قرار دادن رمز عبور بر روی اطلاعات مورد نظر و در اختیار قرار دادن این رمز به کاربر مورد نظر دیگر این مشکل نیز به راحتی حل می شود. با توجه به مسائل مختلف امروزه نیازهای گوناگونی را می توان یافت که با استفاده از روش ها و نرم افزارهای متفاوت این چنینی قابل رفع می باشند. به همین منظور نیز بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی فعالیت می کنند اقدام به ساخت چنین نرم افزارهایی با امکانات مختلف نموده اند.
در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر خواهید بود تا از فایل ها و پوشه های خود حفاظت کنید.
Lock Folder XP نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرمافزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان یک پوشه را به همراه محتویات آن ها به طور کامل از دید دیگر کاربران مخفی نمود. قابلیت قرار دادن رمز عبور برای یک فایل ، پوشه و یا یک درایو از هارد نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار توسط شرکت Everstrike Software طراحی و ساخته شده است.
از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت مخفی سازی فایل ها ، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران
- توانایی قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف ، فایل ها ، پوشه ها و درایوها
- توانایی قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای بیشتر نمودن امنیت
- پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS
- دارای درجه بندی های مختلف امنیتی
 و ... .

Lock Folder XP نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر می باشند به راحتی و تنها با چند کلیک فایل ها و پوشه های مورد نظر خود را تحت حفاظت این نرمافزار قرار داده و مانع از دسترسی دیگران به آن ها شوند

 برای دانلود Lock Folder XP v3.6 کلیک کنید | حجم : ۱.۳۹ مگابایت
 برای دانلود کرک Lock Folder XP v3.6 کلیک کنید
 پسورد فایل  : www.p30world.com

نظرات 1 + ارسال نظر
ساسان 1386/10/01 ساعت 15:04

خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد