آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری ساده و رایگان برای دانلود ویدیو از سایت YouTube.com

YouTube Downloader  ابزاری است ساده و رایگان جهت دانلود کردن ویدئو ها از youtube و ذخیره ی آن ها به صورت AVi File بر روی Computer شخصی خود .
شما قادر خواهید بود با paste کردن url مورد نظر از یک video در داخل نرم افزار و فشار دادن Start ، آنچه می خواهید را درون folder مورد نظر خود Download کنید .
شما همچنین اصلا نیازی به هیچ گونه Player جهت نمایش flash video ها نداشته و تنها با استفاده از media Player قادر به دیدن آن ها خواهید بود .
نرم افزاری که دارای  هیچ گونه ADWARE ،  SPYWARE ، REGISTRATION ، POPUPS ، MALWARE نمی باشد .
این نرم افزار قادر به پشتیبانی از file های AVI ، MPEG و FLV می باشد .

YouTube Downloader v2.4

 برای دانلود YouTube Downloader v2.4 کلیک کنید | حجم : ۲.۷ مگابایت
 پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 3 + ارسال نظر
lordp3 1386/09/18 ساعت 03:46 http://lordp30.mihanblog.ir

salam kaste nabashid
rastesh mikhastam bahaton tabadol konam , tabadole link , tabadole Banner tabadle logo
albatte harkodomoke shoma khastin
age ba har kodom movafeg bodin linkesho baram befrestin masalan age ba tabadole Banner mvafeg bodin linke Bannereton ro baram befrestin ta manam linke Bannere hkhodamo baraton befrestam
mamnon az lotfeton

وبلاگ جالبی داری به من هم سر بزن...... با تشکر

با ارسال لینک های خود به لینکدونی گلستان آمار بازدید کنندگان خود را افزایش دهید. بدون نیاز به ثبت نام و قرار دادن لینکدونی یا بنر ما در سایت یا وبلاگ خودتان. (یک فرصت استثنایی-فرصت را از دست ندهید)در ضمن شما در یک روز امکان چندین ارسال لینک خود با هر عنوان را به لینکدونی دارید.
با تشکر (مدیر لینکدونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد