آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

عکس برداری و فیلم برداری از دسکتاپ با Snagit 8.2.3

حتما آموزش های تصویری را دیده اید که تصویری از نرم افزار یا صفحه نمایش در حال کار نمایش داده می شود و توضیحاتی به صورت صوتی راجع به آن داده می شود. نرم افزار Snagit یک ابزار مفید و پر کاربرد برای کار های آموزشی و پروژه ای با امکانات فوق العاده برای عکس و فیلم برداری از صفحه نمایش ، صفحات وب و متن می باشد. این نرم افزار با انعطاف پذیری بسیار شما را قاد می سازد تا اندازه و جایی که می خواهید آن را بگیرید تعیین کنید و  یا از صفحات فعال و در حال تغییر به صورت پویا فیلم بگیرید. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار عکس گرفتن از متن های موجود در صفحه و وارد کردن آن در ویرایشگر برای اعمال تغییرات که به راحتی می توانید نوشته را از عکس جدا کنید (متاسفانه فارسی را پشتیبانی نمی کند). این نرم افزار قادر است با دادن لینک سایت مورد نظر عکس ها و فیلم های موجود در صفحه و فایل هایی با فرمت doc, .ppt, .xls و ... را دانلود کند. شما می توانید با ابزار های بسیاری که Snagit در اختیار شما قرار شما قرار می دهد فیلم ها و عکس های گرفته شده را ویرایش کنید و آن ها را به اشتراک بگذارید.

-عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش و محل های تعیین شده
-قابلیت جدا کردن نوشته از تصویر و جدا سازی عکس و فیلم از صفحات وب
-ابزار کاربردی برای ویرایش و اعمال تغییرات بر روی فیلم و تصاویر گرفته شده

http://isis.blogsky.com

 برای دانلود Snagit 8.2.3 کلیک کنید | حجم : ۱۹.۷ مگابایت
 پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد