آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

مشاهده صورتحساب موبایل با پیامک یا SMS

یکی از امکانات جدید شرکت مخابرات مشاهده صورتحساب تلفن همراه با استفاده از سیستم پیام کوتاه یا همان SMS میباشد ، که شما با ارسال کدی خاص به شماره 30009 درخواست خود را اعلام می کنید و اندکی بعد صورت حساب شما برای شما ارسال می شود. صورت حساب ارسالی شامل هزینه پیامک ، تلفن شهری ، تلفن بین شهری و هزینه کل میباشد . یادرآوری می کنیم هزینه های آبونمان ، بدهی پیشین ، بستانکاری ، خدمات ، ... در هزینه کل لحاظ نمی شود .
این سیستم جدید به دو شکل ارائه می شود :
۱. در حالت اول شما می توانید صورتحساب یک دوره خود را درخواست کنید ، برای این منظور باید ابتدا شماره مربوط به سال ، سپس علامت ,"" (کاما) و سپس دوره مورد نظر را نوشته و ارسال کنید در زیر اطلاعات مربوط به دوره ها آمده است :

اول فروردین -  اول خرداد = دوره 1
اول خرداد -  اول مرداد = دوره 2
اول مرداد -  اول مهر = دوره 3
اول مهر -  اول آذر = دوره 4
اول آذر -  اول بهمن = دوره 5
اول بهمن -  اول فروردین = دوره 6

مثلا اگر بخواهید صورت حساب مربوط به اول مرداد تا اول مهر امسال (1386) را دریافت کنید باید کد زیر را به شماره 30009 ارسال کنید :

86,3

۲. در حالت دوم شما می توانید صورت حساب را در یک بازه زمانی معین درخواست کنید ، برای مثال شما می خواهید صورت حساب مابین تاریخ شانزدهم مرداد 86 تا 25 مهر 86 را دریافت کنید برای اینکار کد زیر را ارسال کنید :

860516,860725

که به ترتیب تاریخ شروع و تاریخ انتها میباشند ، یاد آور می شود برای روز ها و ماه های که تک رقمی هستند یک صفر در سمت چپ قرار میگیرد مثلا مهرماه که بصورت 07 در کد قرار می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد