آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

کتاب الکترونیکی آموزش کامل و گام به گام فتوشاپ CS3

راز و رمزهای عکس های دیجیتالی را بیاموزید. بله این عنوان کتاب آموزشی بسیار عالی برای نرم افزار فتوشاپ سی اس 3 می باشد. این کتاب از یکی از معتبرترین انتشاراتی های آموزشی کامپیوتر در جهان می باشد.در این کتاب که در 23 آوریل سال 2007 منتشر شده است شما را با ابزارهای جدید فتوشاپ آشنا می کند و همچنین توانائی هایی که در نسخه های قبلی نمی توان آن ها را پیدا کنید. در کل کتاب کامل و جامعی می باشد. متن کتاب به زبان انگلیسی میباشد!

کتاب آموزشی فتوشاپ | www.isis.blogsky.com

 پسورد فایل : www.kamyabonline.com
 برای دانلود کتاب الکترونیکی آموزش فتوشاپ کلیک کنید | حجم : 15.4 مگابایت

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
مرسی از این کتاب خوب

احمد 1386/05/14 ساعت 21:39

سلام آقا مصطفی من در پست پایین نظر داده بودم و شما جواب منو داده بودید خواست از اینکه به نظر بازدید کننده هاتون اهمیت می دید تشکر کنم که دیدم من نمی تونم در پست پایین دیگه نظر بدم از این رو مجبور شدم که اینجا از شما تشکر می کنم چون بیشتر وبلاگ ها یا سایت ها به نظرات اهمیت نمی دن و فقط الکی می گن خواهشا نظر بدید و این نظر ها رو برای نشون دادن بالا بودن آمار بازدید وبلا گشون می خوان ولی شما از هیچ کس هم نخواستید که نظر بده حتی با این پست های قشنگ تون بازم ازتون ممنون

شما لطف دارید.
هدف منم همینه که تا اونجایی که از دستم کاری بر میاد کمک کنم.
بازم ممنونم از اظهار لطفتون

علی 1387/07/02 ساعت 18:19 http://hezareh.parsiblog.com

سلام لطفا کتاب الکترونیکی آموزش فتوشاپ cs3 رو برای ایمیلم ارسال کنید
با تشکر از زحمات خوبتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد