آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزار فارسی تقویم شمسی Sun Calendar3.0.3

تقویم خورشیدی با خاصیت پیام گذاری ، نمایش مناسبت ها، شمارش معکوس، قابلیت ورق زدن تقویم، سازگاری با ویندوز ویستا ، گرافیکی زیبا ،ساختن کتابخانه ابیات ، روزشمار و ...

 دارای چهار قسمت اصلی به شرح زیر میباشد:

1. صفحه اصلی که در این قسمت قابلیت ورق زدن تقویم گنجانده شده که میتوانید با انتخاب هر روز مناسبت آان روز را ببینید و اگر احیانا پیامی برای آن روز گذاشته اید آنرا نیز مشاهده کنید, با پشتیبانی از تمام سالها

2. پیام گذاری همانطور که از اسم آن معلوم است میتوانید پیام های خود را برای تمام ماهها و روزهای سال جاری بگذارید و حتی میتوانید برای یک روز بینهایت پیام زمان دار بگذارید و همچنین میتوانید تمام پیامهایی را که گذاشته اید اعم از زماندار یا تمام وقت ببینید و ویرایش کنید و دراین قسمت نیز میتوانید تاریخچه تمام پیامهایی را که برای هر سالی گذاشته اید ببینید.

3. بخش تنظیمات که میتوانید برنامه را به سلیقه ی خود تنظیم کنید درضمن میتوانید تعداد روز مورد نظر برای شمارش معکوس را هم دراینجا وارد کنید.

4. ابیات: از خصوصیات جالب دیگر این برنامه این است که شما می توانید گزینه نمایش ابیات را فعال کرده تا در موقع راه اندازی سیستم پنجره نمایش پیام ظاهر شده وابیاتی را به صورت اتفاقی از میان کتابخانه ابیات نمایان کند الیته میتوانید با راست کلیک بر روی آیکون برنامه در Systm Tray نیز این ابیات را ببینید.

برای مشاهده تصویر محیط برنامه کلیک کنید

www.isis.blogsky.com برای دانلود نرم افزار فارسی Sun Calendar کلیک کنید | Size : 1.5 Mb 

www.isis.blogsky.comپسورد : www.p30tools.com

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 1386/05/29 ساعت 01:59

سلام بسیار عالیه خدا خیرتون بده موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد