آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نقش متخصصان مهاجر در کمپانی گوگل

Pablo Chavez در مطلبی که پیرامون سیاست های ایالات متحده امریکا در مورد مهاجران در وبلاگ رسمی گوگل نوشته است از نقش والای کارمندان مهاجر گوگل یاد می کند که رهبری بخش های اصلی از جمله: داد و ستدها، بازاریابی جهانی، توسعه جهانی تجارت و عملیات سازماندهی داده ها را در دست گرفته اند.
وی در ادامه می نویسد که عمده ی این متخصصان از کشورهایی همچون ایران، کانادا و سوئیس می باشند.
Laszlo Bock مدیر عملیات انسانی گوگل، امروز در کنگره گوگل اظهار کرد که بخش ویژه ای از دستاوردهای گوگل و صنعت رایانه امریکا بواسطه حضور مهاجرهای وارد شده به امریکا بوده است و درخواست افزایش محدودیت روادید کار برای متقاضیان کسب شغل در امریکا کرده است. وی در سخنرانی خود به وابستگی رشد صنعت کامپیوتر به کارمندان ایرانی شاغل در امریکا اشاره کرد.
وی در ادامه سخنرانی خود می گوید: "من نیز اهل رومانی می باشم بنابراین یک مهاجر در امریکا هستم بطوریکه در سن 6 سالگی به همراه مادرم به اینجا آمدیم. ابتدا باید بگویم که پیشرفت گوگل بطور مطلق وابسته به کارمندان مهاجر آن بوده است."
Laszlo در سخنرانی تقریبا طولانی اما جالب خود به سه موضوع عمده در رابطه با استخدام کارمندان مهاجر در امریکا اشاره کرد که در نهایت از کنگره امریکا در خواست کرد تعداد ویزاهای H-1B را افزایش دهد تا گوگل و صنعت رایانه امریکا بتواند متخصصین بیشتری را در اختیار بگیرد.

 منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از وبلاگ رسمی گوگل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد