آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

گوگل بدنبال دخالت در محدوده ابزارهای امنیتی

Google Logo www.isis.blogsky.comشرکت گوگل در روز سه شنبه اعلام کرد که فناوری امنیتی شرکت GreenBorder را خریداری کرده است. GreenBorder فناوری های امنیتی در رابطه با تکنولوژی اینترنت ارائه می کند که توانست نظر گوگل را به خود جذب نماید.
شرایط و روابط قرارداد میان این دو شرکت هنوز اعلام نشده است اما چیزی که واضح است آن است که گوگل به زودی ابزارهای رایگان امنیتی ارائه خواهد کرد و این یک اعلام خطر جدی برای پیشکسوتان عرصه امنیت خواهد بود.
GreenBorder در سال 2001 میلادی تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Mountain View ، کالیفرنیا مستقر میباشد. محل این شرکت دقیقا در نزدیکی بخش ریاست و اصلی شرکت گوگل میباشد.
فناوری امنیتی GreenBorder به شکلی است که شبکه های مربوط به شرکت ها و حقوقی را از تکنولوژی اینترنت جدا میسازد و هر بار که گشت و گذار کاربران در سطح اینترنت تمام شود تمامی اطلاعات دریافت شده از اینترنت را پاکسازی می نماید. این فناوری قادر است تا کدهای مخرب درون ایمیل ها،پیغام رسان ها و صفحات وب را بطور خودکار شناسائی و پاکسازی نماید.
به گفته سایت رسمی GreenBorder تکنولوژی آنان از روش "جعبه شنی" (Sand Boxes) استفاده میکند و محیط پر خطر و فعال اینترنت را به یک محیط امن و آرام تبدیل می نماید. در واقع کاربران در هنگام گشت و گذار در اینترنت از هر گونه ویروس و کد مخرب دور خواهند بود.
گوگل در مورد آنکه از این فناوری چگونه استفاده خواهد کرد نظری نداده است اما اعلام کرده است که عرضه آن میتواند به محصولات گوگل (Google Products) اضافه شود.

 منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از Reuters)
نظرات 2 + ارسال نظر
someone 1386/03/10 ساعت 11:34 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

دیدم شما هم وبلاگتون فیلتر شده .
بلاگ اسکای که رسیدگی نمی کنه ...
این راهش هست ....
بااینجا تماس بگیرید یا میل بزنید ....
حتما رسیدگی می کنن
ITC Filtering Responsible.
Tel: 88031530-88031509
Email:filter@dci.ir

موفق باشی دوست من

سلام
آی اس پی ما که وبلاگ منو فیلتر نکرده
ولی بازم مرسی که خبر کردی

امید 1386/03/11 ساعت 01:03

مرسی بابت این همه اطلاعات جدید
موفق تر باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد