آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری کوچک و مفید برای بهبود سریع و ترمیم کمیفیت تصاویر

حتما شما نیز با تصاویر کهنه و بی کیفیت بر خورد کرده اید، تا به حالا به فکر ترمیم این تصاویر بی کیفیت بوده اید؟ برگرداندن رنگ و روی اصلی تصویر چندان هم که فکر می کنید دشوار نیست و نیاز به نرم افزارهای غول گرافیکی همچون فتوشاپ و کورل ندارد.

Cleanerzoomer نام نرم افزار کوچک و بسیار مفیدیست که این مشکل را تا حد زیادی و در محیطی بسیار آسان و ساده حل می کند، این نرم افزار با بهره از چند ابزار و مرحله ی ایجاد ترمیم خودکار در تصاویر سعی بر آن دارد تا تمامی نویز ها و ناهنجاری های نا منطبق با تصویر شما را از بین ببرد و رنگ و روی اصلی آن را به آن باز گرداند .

مراحل ترمیم تصاویر در نرم افزار Cleanerzoomer شامل 4 بخش اصلیست :

Auto-balance - تنظیم خودکار رنگ ها و درجه گاما و افزایش میزان حقیقی بودن تصویر .

Noise reduction - از بین بردن ناهنجاری های تصویر و زایدات آن و نمایش کامل تصویر .

Resample - نمایش نمونه اضافی

Nova Sharpen - قابلیت جدید نرم افزار که با تغییر در تصاویر تیره و تار و اجرای افکت های مختلف و خودکار مانند  crispness و ... تصویر اصلی و باکیفیتی و با قابلیت Zoom مناسب به شما تحویل می دهد .

Cleanerzoomer را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 3.51d را با حجم 1.6 مگابایت

تصویری از محیط نرم افزار

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
لطفا چگونگی قرار دادن لوگوی خود در وبلاگ را توضیح دهید.همچنین روش قرار دادن لوگوی بقیه ی وبلاگها.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد