آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری برای دی جی

مطمئنا شما هم به سبک دی جی علاقه دارید و خیلی ها دوست دارید روزی یه دی جی من بشید خوب نگران نباشید  من هم برای شما امروز یک برنامه در همین مورد تهیه کردم .بااستفاده از این برنامه شما میتونین هر آهنگی رو که دوست دارید  هر طور می خاین ریمکس کنید علاوه براین اگه صدای خوبی دارید میتونین خودتون بخونین وصدای خودتون رو میکس کنید. این برنامه امکانات دیگری داره که بادانلود کردن برنامه خودتون میتونین اونارو کشف کنید.

Virtual DJ by www.isis.blogsky.com

download لینک دانلود با حجم ۱۷.۱ مگا بایت  و  کرک نرم افزار

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا 1385/01/03 ساعت 00:45

سلام
حتما از این برنامه استفاده کن

بستنی 1385/01/03 ساعت 06:39 http://icecream.blogsky.com

سلام
ما تا ۲۰ دقیقه بعد عازم به سوی اصفهان هستیم
تا بعد ....

سلام مصطفی خوبی میگم میشه قالب قبلی رو به من بدین متشکرم منتظر جوابت هستم ...

هومن 1385/01/04 ساعت 02:35 http://www.zip2.tk

سلام مصطفی عزیزم من هومن هستم اگه با تبادل لینک موافقی برام تو بلاگم نظر بذار مرسی . www.zip.blogsky.com => www.zip2.tk

خیلی ممنون از کاراتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد