آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

کتاب های الکترونیکی (e-book)

از امروز قصد دارم اگه بشه یه سری کتاب الکتونیکی یا همون (e-book) برای دانلود بذارم چون خودم خیلی از این جور کتاب ها استفاده می کنم و مطمئنم حتما به درد شما هم می خوره
 
برای شروع ۵ تا کتاب کامپیوتری می ذارم :
 
نظرات 7 + ارسال نظر
ایمان 1384/10/15 ساعت 22:21

آقا مصطفی دستت درد نکنه
بازم مثل همیشه عالی بود
منتظر مطالب بعدی شما هستم
امیدوارم همیشه موفق باشید

محسن (حاجی) 1384/11/25 ساعت 03:27

داداش خسته نباشی واقا دمت گرم .به جان خودم من هیج جا نظر نمیدم (گشاد بازی) ولی جان مولا با این ایبوک هات خیلی حال کردم. ان شاالله دستت برسه به زری(دختر همسایه)
خلاصه خیلی میخوامت.خوش یاشی

aypara 1384/12/04 ساعت 21:42 http://seving.blogfa.com

دوست عزیز خسته نباشید
لطفا این کتابها را هم به لیستتون اضافه کنین:
کتیبه آناهیتا: www.seving.blogfa.com
27 (داستان): www.027.persianblog.com

سامان 1385/02/13 ساعت 23:33 http://itk-news.blogfa.com

با سلام وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم ..اگر به اخبار فناوری اطلاعات ,کامپیوتر واینترنت علاقه مندید یه سری به وبلاگ ما بزنید این وبلاگ هر روز آپ میشود

مسعود صاعدوند 1385/04/12 ساعت 08:03

از کتب الکترونیکی شما بسیار زیاد استفاده کردم
بسیار ممنونم
کار بسیار زیبایی بود
همه آنها عالی هستند
متشکرم

nima 1385/05/30 ساعت 15:47

سلام آقا مصطفی !. من کتاب مرجع ترفندهای رجیستری رو دانلود کردم اما برای باز شدنش پسورد لازم داره. لطف کن پسورد رو برام بفرست .ممنون میشم .

جواد 1386/06/03 ساعت 19:39

واقعا عالی بود کتابهاتون خیلی خیلی متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد