آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

سفارش طراحی قالب برای بلاگ اسکای

با سلام به همه دوستان خوب هستید

 این بلاگ اسکای هم اومد کار خوب بکنه حال خیلی ها این وسط گرفته شد مخصوصا اونایی که روی قالب وبلاگشون زحمت کشیدن و یا پول دادند یکی واسشون قالب بسازه خلاصه کاریه که شده و باز هم مثل سابق سرویس بلاگ اسکای قالب آماده برای کاربران نذاشته فقط همین یه دونه قالب هست که مطمئنا مورد نظر و مطلوب برای همه وبلاگ نویس های عزیز نیست برای همین تصمیم گرفتم برای دوستان وبلاگ نویس قالب بسازم اولین قالب از نوع این سرویس جدید را تا یکی دو روز آینده رو همین وبلاگ می بینید برای سفارش قالب می تونید با ایمیل من تماس بگیرید و اطلاعات کافی در مورد قالبی که می خواهید رو برای من بفرستید پس منتظر باشید 

نظرات 6 + ارسال نظر
امین 1384/08/26 ساعت 13:21 http://webd3.blogsky.com

سلام
خیلی کار خوبی می کنی!!
من تا حالا دو تا قالب با نام های TOP-LOVE و ShaBe-Sardo آمده کردم

آلبالو 1384/08/26 ساعت 15:32 http://albalo.blogsky.com

دوست عزیز من احتیاج به یک قالب شکیل برای وبلاگم دارم چطوری می تونم باهات تماس بگیرم ؟

سلام دوست خوبم
خوبی؟
چرا نظر خواهی رو یه بار کردی برا هر پست..
من آپم میای؟
امیدوارم کامنتمو ببینی
از این به بعد هر جمعه آپم
منتظرتم عزیزم

کریم 1384/09/08 ساعت 07:44

سلام
یه قالب می خواستم که پشت زمینه هم داشته باشه
و واسه گذاشتن لینک دوستان هم یه جای داشته باشه
با کمال.... خواهش می کنم خیلی زود واسم بفرستی
می دونی چیه ...خیلی ارژانسی .....لطفا ...زود برام بفرست متشکرم ....در ضمن امیدوارم روزی این زحمت شما را طلافی کنم .....

سلام
خوبی من بلاگ تو بلاگ اسکای دارم ولی خوب قالبو اونو تازه عوض کردم میخوام سفارش بدم در مورد هز ینه ..........میخوام برای بلاگفا قالب درست کندی البته اگه میشه خبرم بدید باشه مرسی روز خوش فعلن

Mohammad 1384/10/08 ساعت 22:37 http://free-center.blogfa.com

یک قالب درباره Prince of persia می خوام.
دلم میخواد سنگ تموم بذاری.
در ضمن هر جوری که شده از خجالتت در میام.
ساچرتیم به لولا.
invitation واسه Gmil خواستی به من میل بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد