آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری برای نگهداری و مدیریت پسوردهای متعدد شما

کاربرانی که در اینترنت بیشتر وقت خود را به وبگردی در سایت ها و انجمن های اینترنتی می گذرانند و در این سایت ها اقدام به ثبت نام می کنند ، ممکن است از نام های کاربری مختلف و پسورد مختلف استفاده نمایند و این روش برای حفظ امنیت بیشتر و محافظت از حریم شخصی خودشان کاری بسیار مناسب می باشد. اما در این میان ، بسیاری از کاربران به علت مشغله زیاد و دلایل مختلف در پاره ای از اوقات این نام های کاربری و پسوردهای خود را فراموش می کنند. برای حل این مشکل کاربران می توانند از برنامه های مدیریت پسورد استفاده نمایند.

Big Crocodile نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به نگهداری و ذخیره سازی رمزهای عبور خود می باشند. همچنین در این نرم افزار کاربران قادر به ذخیره سازی لینک های مرتبط با رمز عبور و نام کاربری خود نیز می باشند. در این برنامه رمزهای عبور به صورت کد شده و کاملا ایمن نگهداری می شوند و تنها مدیر برنامه توانایی دسترسی به رمزهای عبور را دارا می باشد. به کمک این ابزار کاربرانی که در حفظ رمزهای عبور ونام های کاربری مختلف دچار مشکل می شوند ، تنها کافیست تا یک رمز عبور و آن هم مربوط به برنامه مدیریتی را به خاطر داشته باشند. این نرم افزار محصولی از شرکت SOWSOFT می باشد.

این نرم افزار بسیار کم حجم و دارای محیط کاربری بسیار آسان و درعین حال زیبایی است ، که شما می توانید نسخه کامل آن را به همراه کرک دانلود کنید.

 دانلود نرم افزار نگهداری و مدیریت پسوردها Big Crocodile v3.12 + کرک نرم افزار
 حجم فایل : ۱.۴ مگابایت

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست گرامی من از یک سری مطالب شما در وبم استفاده کردم مرسی از مطالب جالبتون ..

admin 1389/05/29 ساعت 02:07 http://www.bahalmusic.blogfa.com/

سلام...وبلاگ خیلی خوبی داری...اگه موافقی با هم تبادل لینک کنیم...اگه خواستی منو به اسم ( باحال موزیک ) لینک کن...بعد خبرم کن تا با اون اسمی که میخوای لینکت کنم
مرسی

چدیدترین مطلب : آهنگ جدید و باحال سعید کرمانی و علی سزار به نام دیوونه وار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد