آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Internet Security 8.0.0.162 Beta

آنتی ویروس قدرتمند کاسپرسکی نسخه ۸ بتا ، این نسخه از آنتی ویروس Kaspersky بر روی ویندوزهای ۹۸ ، ۲۰۰۰ ، XP ، ویستا قابل نصب می باشد.

Kaspersky Lab represents a new generation platform for creating applications specifically designated for complex protection of personal computers and workstations.
::  Kaspersky Internet Security 8.0.0.162 Beta

Kaspersky Internet Security 8.0.0.162 Beta

 دانلود آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Internet Security 8.0.0.162 Beta
 حجم فایل : ۲۵.۸ مگابایت
 دانلود نسخه کامل : آنتی ویروس + Active key از Rapidshare
 حجم فایل : ۲۳.۹ مگابایت

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی 1386/10/25 ساعت 20:26

من دارم دانلود می کنم دست شما درد نکنه آقا محسن

خواهش می کنم
مصطفی هستم!

افشین 1386/10/25 ساعت 20:28

عاشق بروز شدنم
عالیه و ممنون

منم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد