آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری قدرتمند برای تولید ، ویرایش و تبدیل اسناد PDF

فرمت PDF یا همان (Portable Document Format = فرمت قابل حمل اسناد) که توسط کمپانی بزرگ Adobe ایجاد و گسترش داده شد به دلیل انعطاف پذیری و راحتی کار با آن به سرعت به فرمت استاندارد مورد استفاده برای ایجاد اسناد متنی و استفاده در صفحات وب تبدیل شد.

pdfMachine ultimate نرم افزاری توانا در زمینه ساخت، ویرایش و تبدیل اسناد PDF و حیاتی برای کاربرانی که با فایل های PDF سر و کار دارند.
این نرم افزار یک پرینتر مجازی نیز برای تبدیل اسناد به فرمت PDF می سازد. که کاربران را قادر می سازد از داخل نرم افزار های ویرایش متون به صورت مستقیم اسناد خود را به فرمت PDF تبدیل کنند. برای این کار کافیست پس از نصب pdfMachine اسناد خود را باز کرده، بر روی Print کلیک کنید و سپس "Broadgun pdfMachine printer" را انتخاب کنید. اسناد شما به سرعت به فرمت PDF تبدیل خواهند شد.

:: در ضمن اگر از استفاده کنندگان نرم افزار میرعماد هستید به وسیله این نرم افزار مشکل تبدیل اسنادی که به وسیله نرم افزار میرعماد ایجاد شده اند به فرمت PDF کاملا برطرف شده و به آسانی می توانید این اسناد را به PDF تبدیل کنید.

قابلیت های نرم افزار :

- ساخت سریع فایل های PDF از اسناد متنی به سرعت، تنها با یک کلیک، بدون تظیمات پیشرفته و قابل استفاده برای کاربران مبتدی و حرفه ای.
- توانایی ویرایش کامل فایل های PDF .
- توانایی باز کردن و یکپارچه کردن اسناد PDF ـی که توسط دیگر نرم افزار ها ساخته شده اند.
- پشتیبانی کامل از انواع فونت های آسیایی، عبری، عربی و ... .
- سازگاری و هماهنگ شدن کامل با نرم افزارهای ارسال کننده ایمیل مانند Netscape، Outlook Express، Outlook برای سهولت فرستادن فایل های PDF ساخته شده به وسیله Email .
- حجم بسیار کم فایل های PDF ساخته شده توسط این نرم افزار در مقایسه با اصل اسناد.
-  توانایی اضافه کردن watermark (نشانه) های متنی به صفحات دلخواه فایل PDF .
- توانایی محافظت از اسناد  PDF از Print گرفتن، کپی کردن محتویات آنها و ... به وسیله پسورد گذاری بر روی آنها به وسیله تکنولوژی رمزگذاری 40-بیت و 128-بیت.
- توانایی ساخت فایل PDF از صفحات وب سایت ها و ایمیل ها به قابلیت فعال بودن لینک ها در فایل PDF.
- قابلیت تبدیل چند صفحه مختلف فایل PDF به یک صفحه. به منظور صرفه جویی در صفحات و استفاده ساده تر از اسناد PDF !
- اضافه کردن نوار ابزاری به نام pdfMachine MS Office toolbar به برنامه های مختلف مایکروسافت آفیس از جمله : Outlook، PowerPoint، Excel و Word برای تبدیل هر چه سریع تر اسناد به فایل های PDF .
- توانایی ایجاد یک Printer مجازی و معرفی آن به دیگر کامپیوتر های شبکه به منظور تبدیل اسناد به فایل های PDF به وسیله تمام کامپیوتر های شبکه.
- توانایی تبدیل مستقیم اسناد اسکن شده به فرمت PDF .
- توانایی قرار دادن خواص مختلف بر روی فایل های PDF مانند : مولف، عنوان، کلمات کلیدی و ... .
- توانایی ایجاد پروفایل های مختلف برای ایجاد فایل های PDF. مثلا یک پروفابل برای ایجاد اسنادی که با پسورد محافظت می شوند، یک پروفایل برای ایجاد فایل های PDF نرمال و ... .
- قابلیت اجرا بر روی تمام ویندوز های 64 بیتی.
- توانایی چسباندن و تعبیه کردن اسناد با دیگر فرمت ها در فایل های PDF.
و ... .

نرم افزاری قدرتمند برای تولید ، ویرایش و تبدیل اسناد PDF

 برای دانلود BroadGun pdfMachine Ultimate 12.12 کلیک کنید | حجم : 6 مگابایت
 پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی 1386/09/27 ساعت 10:22

سلام پسر دایی
خیلی عالی بود حال کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد