آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

با این اسکرین سیور حس واقعی باران را در دسکتاپ خود تجربه کنید!

نرم افزارهای اسکرین سیور (Screen Saver) در مانیتورهای قدیمی برای جلوگیری از سوختن پیکسلهای ثابت استفاده می شدند ، با وجود اینکه این مشکل در مانیتورهای فعلی وجود ندارد ، اما اینگونه نرم افزارها طرفداران بسیاری دارند .
اینبار قصد معرفی یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا را داریم که پس از فعال سازی محیط دسکتاپ شما را بارانی خواهد کرد !!!
دقیقا انگار که صفحه مانیتور شما یک شیشه است و قطره های باران بر روی آن می لغزند ، این اسکرین سیور آنقدر جالب و واقعی به نظر خواهد رسید که اگر کسی مانیتور شما را در همان لحظه مشاهده کند ، تصور خواهد کرد که مانیتور خود را در زیر باران قرار داده اید !
علاوه بر باران که دسکتاپ ویندوز شما و آیکن های آنرا خیس می کند صدا و نور رعد برق این اسکرین سیور بسیاز نزدیک به واقعیت هستند ، این اسکرین سیور زیبا را با حجم بسیار کم (۷۳۰ کیلو بایت) حتما دانلود کنید.

با Rainy Screensaver ۲.۲.۱۵ کامپیوتر خود را در معرض باران قرار دهید !

 برای دانلود اسکرین سیور Rainy Screensaver ۲.۲.۱۵ کلیک کنید | حجم : ۷۳۰ کیلوبایت

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز!
دوست داری آمار وبلاگت رو بالا ببری؟
لینک باکس هوشمند بهترین انتخاب شما می باشد.
با قرار دادن لینک باکس در وبلاگ و ارسال لینک خود علاوه بر اینکه بازدیدکننده های خود را بیشتر می کنید ترافیک وبلاگتان هم بالا میرود که برای رتبه بندی در سایت گوگل بسیار تاثیرگزار است!
این لینک باکس در تمام سیستم ها کار می کند و از کد هوشمند برخوردار است.

اقا مصطفی سلام.خدایی وبلاگ جالب داری .بهت تبریک میگم.رقیب قدرتمندی برای وبلاگ من هستی.دیدم نوشته بودی اماده همکاری با وبلاگها هستی.برای همین میخوام ازت دعوت کنم تا به عنوان یک نویسنده در وبلاگ من همکاری کنی.اگه این ار رو بکنی میتونی در بین پستها بنر وبلاگ خودت رو هم بزاری.از نظر من موردی نداره.فقط کا اینطوری که باید لینک دانلودبرنامه ها رو توی ادامه مطلب بزاری .اگه مایل هستی که با من همکاری کنی توی قسمت نظرات بگو تا حسابت رو فعال کنم. www.simo120.ir www.simo120.mihanblog.com

سلام. من خواستار تبادل لینک با شما هستم آ یا من رو لینک می کنید؟ لطفا در نظرات وبلاگ من به من اطلاع بدهید

samira 1386/09/20 ساعت 22:03

سلام من این اسکرین سیور بارون رو دانلود کردم اما وقتی اجراش میکنم فقط صدا داره و تصویر نداره!!

احتمالا به تنظیمات کارت گرافیک و یا تنظیمات گرافیکی ویندوز بر میگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد