آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

یک پلاگین قدرتمند فتوشاپ برای تعمیر عکسهای قدیمی و مخدوش

 به طور حتم عکس هایی دارید که قدیمی هستند و می خواهید آن ها را تعمیر کنید یا قطعه ای از عکس را ترجیح می دهید بردارید به طوری که معلوم نباشد و یا چیزی را به عکس اضافه کنید به طوری که کاملا طبیعی به نظر بیاید. اگر در کار طراحی باشید و با فتوشاپ آشنا هستید اولین نرم افزاری که به نظر شما می رسد فتوشاپ است، اما برای این کار و ابزار های بیشتر به یک پلاگین نیاز دارید که کار شما را سریعتر و دقیق تر انجام دهد. تعمیر و رتوش ، حذف کردن و مرمت کردن از مهمترین کار های است که Image Doctor می تواند سریع و دقیق انجام دهد. توجه داشته باشید که این پلاگین را در مسیر AdobePhotoshop CSPlug-Ins نصب کنید تا در منوی Filter نرم افزار فتوشاپ به Image Doctor دسترسی داشته باشید.
Restore old photos : با Image Doctor می توانید به راحتی یک عکس قدیمی را تعمیر کنید. کافی است قسمت خراش دار عکس را انتخاب کنید و کار را به Image Doctor بسپارید تا با دقت و سرعت تمام آن را ترمیم کند.
Retouch new photos : اگر بر روی عکس خال ، زخم و هر لکه دیگری دارید، Image Doctor به راحتی آن ها را حذف خواهد کرد. شما همچنین می توانید پوست خود را با چند کلیک موس صاف کنید.
 Remove unwanted objects : یکی از مهمترین کارایی های این پلاگین پر کردن قسمت هایی از عکس با محیط اطراف آن که خواستار حذف آن هستید مانند اشیاء و یا فردی که نمی خواهید در عکس باشد. قسمت حذف شده به راحتی با محیط یکی و یا به خواسته شما از نمونه ها و تکه های دیگر پر میشود و عکس را طبیعی جلوه می دهد.
 Repair low-quality JPEG images : کیفیت عکس هایی که بر اثر فشرده سازی عکس و ... از بین رفته است را می توانید بازیابی کنید. اشیاء مات ، لبه های نا هموار و... را با انتخاب قسمت مورد نظر یا کل عکس را می توانید به راحتی با Image Doctor تعمیر کنید.

Alien Skin Image Doctor v2.0 for Adobe Photoshop

 دانلود Alien Skin Image Doctor v2.0 for Adobe Photoshop | حجم : ۵.۶ مگابایت
 پسورد فایل : www.kamyabonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد