آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری بسیار کم حجم اما قدرتمند برای رایت CD , DVD

برای کپی و تکثیر CD ها و DVD ها امروزه می توان از نرم افزارهای مختلفی استفاده نمود. برنامه های مختلفی را امروزه می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر خواهند بود تا نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. نرم افزار های مختلفی که به کمک ابزارهای موجود در آن ها کاربران بسیاری از نیازهای خود را در این زمینه برطرف می کنند و تبدیل فایل های صوتی ، تبدیل تصاویر به VCD و DVD ، و بسیاری از امور دیگر را می توان یاد نمود.

Express Burn Plus نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا نیازهای خود را در زمینه کپی و تکثیر دیسک های CD و DVD برطرف نمایید. به کمک این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای گوناگون قادر به اجرای دستورات مورد نظر و رفع نیازهای مختلف می باشند. یکی از بزرگترین ویژگی های این نرم افزار حجم کم آن در مقابل ویژگی های بالای آن می باشد و کاربران برای نصب این نرم افزار به مقدار فضای بسیار کمی نیازمند می باشند. این نرم افزار محصولی از کمپانی NCH Swift Sound می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ساخت Cd و DVD ها به صورت Data
- توانایی ساخت cd های صوتی
-قابلیت ساخت DVD و VCD به کمک ابزار موجود
- توانایی کپی دیسک های Blu-Ray
- قابلیت Image گیری از محتویات Cd
- قابلیت کپی فرمت های مختلف صوتی و تصویری
و …

www.isis.blogsky.com

 برای دانلود Express Burn Plus v4.04 کلیک کنید | حجم : ۴۴۱ کیلوبایت
 پسورد فایل : www.isis.blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر

دوست عزیز سلام

به علت علاقه اکثر وبلاگ نویسان تخصصی ، به راه اندازی وبلاگی با نام اختصاصی خود و بدون اجبار در داشتن نام دامنه هایی مانند blogfa , persianblog و غیره ، همچنین داشتن ایمیل با پسوند سایت اختصاصی خود، شرکت Big Robo سرویس جدید" سایت در قالب وبلاگ " را ارائه نموده است.
برای دریافت اطلاعات کاملتر و تصمیم گیری بهتر به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://blog.bigrobo.com
و یا با شماره تلفن 77510844 (021 ) تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد