آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

دانلود آخرین نسخه یاهو مسنجر برای ویندوز ویستا و xp

نسخه جدید یاهو مسنجر ، محبوب ترین و بهترین نرم افزار چت و گفتگوی اینترنتی از سایت یاهو منتشر شد ، یاهو مسنجر ۹.۰.۰.۷۹۷ Beta با ظاهری متفاوت و بسیار زیبا برای ویندوز ویستا طراحی شده که البته در ویندوز xp هم قابل نصب و اجرا هست. همراه با نصب این نرم افزار ۷ تم بسیار زیبا نیز نصب می شوند که به سهولت قابل دسترسی هستند ، شما در بالای پنجره اصلی یاهو مسنجر ، درست در کنار دکمه Minimize دکمه جدیدی می بینید که با کلیک روی آن به تم های جدید یاهو مسنجر دسترسی دارید . در قسمت های دیگر نرم افزار نیز تفاوت هایی مشاهده می شود ، از جمله اینکه کلید های send file , webcam که در بالای پنجره چت بودند در این نسخه جدید درست بالای محل تایپ قرار داده شده اند. در کل رابط کاربری جدید یاهو مسنجر بسیار زیباتر و حرفه ای تر از نسخه های پیشین آن شده است.

کمپانی یاهو با اعلام پشتیبانی از قابلیت انتقال فایل های حجیم تر و امکانات رسانه ای جدید در پیغام رسان یاهو مسنجر، نسخه نهم (آزمایشی) این نرم افزار را در دسترس عموم کاربران قرار داد.
Yahoo Messnger 9.0 نسخه آزمایشی این پیغام رسان است و قابلیت ها و امکانات جدیدی همچون به اشتراک گذاری و تماشای زنده تصاویر ویدیویی در هنگام بر قراری تماس زنده با دوستان را به همراه دارد.
کاربران با استفاده از نسخه جدید یاهو مسنجر 9 (بتا) می توانند شکلک های بزرگتری مرتبط با لیست دوستان مشاهده کنند و کلیپ های ویدیویی بر روی وب بطور مستقیم در ارتباطات فوری پخش می شود.
همچنین سرعت ارسال فایل در یاهو مسنجر بهبود یافته است و حتی کاربران می توانند فایل های بسیار حجیم تر از گذشته به رایانه دوست خود ارسال نمایند.
پیغام رسان یاهو مسنجر در حدود 28 میلیون کاربر اینترنت را پذیرا می باشد و این آمار بسیار نزدیک به تعداد کاربران 30 میلیونی پیغام رسان فوری AOL می باشد.
+ شایان ذکر است که نرم افزار یاهو مسنجر از محبوبیت بسزایی در میان کاربران ایرانی برخوردار است اما به دلایل نامعلوم نام کشور ایران از فرم درخواست ثبت نام در سایت یاهو حذف گردیده است.

دانلود یاهو مسنجر 9 | www.isis.blogsky.com

برای دانلود yahoo! messenger 9.0.0.797 Beta کلیک کنید