آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

عکس گرفتن با مدیا پلیر و خواب خرگوشی در ویندوز اکس پی

عکس گرفتن با مدیا پلیر : شاید تا بحال با نرم افزارهای دیگری این کار را انجام می دادید ولی در حقیقت با خود مدیا پلیر ویندوز نیز می توان عکس گرفت. برای این کار کافیست در حین پخش فیلم کلیدهای Ctrl +I را بزنید. پنجره ذخیره تصویر باز می شود.حالا می توانید تصویر گرفته شده را ذخیره کنید.

HIBERNATE در ویندوز XP : زمانی که سیستم را خاموش می کنید و یا به هر دلیلی میخواهید از ویندوز خارج شویدحتما از شما درباره ذخیره برنامه ها سؤال می شود.نکته جالب توجه در ویندوز XP خروج از آن بدون ذخیره اطلاعات است.در این صورت شما می توانید برنامه ها را در هر حالتی که هستند رها کرده و از ویندوز خارج شوید.مجدد که وارد محیط ویندوز می شوید می بینید که هیچ چیز دست نخورده و برنامه ها به همان شکل باقی مانده اند حالا شما می توانید به کارتان ادامه دهید!!! ( حتی پنجره ها باز مانده اند )
این حالت را اصطلاحا HIBERNATE میگویند.برای فعال کردن آن از منوی استارت به کنترل پنل رفته و Power Options را باز کنید سپس در سربرگ Hibernate گزینه Enable Hibernation را فعال کنید و تنظیمات را تایید کنید.حال منوی استارت را باز کرده و turn of computer را انتخاب کنید. در صفحه باز شده دکمه shift را بزنید.میبینید که گزینه standby به hibernate تغییر پیدا می کند.برای بردن کامپیوتر به این حالت دکمه shift را نگه داشته و روی hibernate کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا 1388/02/07 ساعت 18:59 http://high-tec.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من هم وبلاگی هم موضوع با وبلاگ شما دارم که بطور متوسط روزانه 4000 تا 5000 بازدید دارد.
اگر مایل به تبادل لینک بودید من رو با نام " ترفندباکس - جعبه ترفند " لینک کنید و به من خبر دهید تا شما را لینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد