آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

گوگل در سن 10 سالگی قلب تپنده اینترنت است

10 سال پیش موتور جستجوگر گوگل در اینترنت متولد شد و با ایندکس کردن بیلیون های صفحه وب، عکس و فایل های ویدیویی به عنوان مرکز الکترونیک دانش بشری توسعه یافت.
در روز 15 سپتامبر سال 1997 دو دانشجوی 24 ساله داشنگاه استانفورد به نام های "لاری پیج" و "سرگی برین" دامنه ای به اسم "google.com" را ثبت کردند. این نام برگرفته از عبارت "googol" بود که بیانگر عدد 1 با 100 صفر در جلوی آن می باشد و توسط ریاضی دان آمریکایی "ادوارد کاسنر" معرفی شده بود.
در 7 سپتامبر 1998 یعنی یک سال بعد "پیج" و "لاری" گوگل را به عنوان یک شرکت رسمی در ایالت کالیفرنیا به ثبت رساندند.
خبرهای پیرامون گوگل به لطف استفاده از شیوه های جدید جستجو و الگوریتم هایی که آنها جهت نمایش مطالب موجود در سایت های اینترنتی از آن استفاده می کردند به سرعت پخش می شد. چندی نگذشت که گوگل به عنوان یکی از متداول ترین روش ها برای یافتن اطلاعات در اینترنت مطرح بود.
از ابتدا "پیج" و "لری" این هدف را برای خود انتخاب کرده بودند که روزی گوگل به عنوان جستجوگر اصلی اینترنت مطرح باشد و جدیت آنها در عملی شدن این هدف را می توان مهمترین عامل موفقیت گوگل دانست.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام.
من از وبلاگ ترفند و آموزش رایگان اومدم.

میخواستم قالب وبلاگم رو عوض کنم میخواستم ببینم میشه کد قالبتون رو در اختیار من بگذارید.
من فقط قسمت مطالب رو میخوام.

سلام
به زودی کد عمومی قالب رو آماده می کنم و برای دانلود می ذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد