آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

Lavasoft Ad-Aware 2007 Professional Edition 7.0.1.6 + Crack

AD-aWare محصول نرم افزاری شرکت Lava-Soft از جمله محبوب ترین و معتبرترین برنامه های شناسایی جاسوس ابزارها (Spy Ware) و کدهای مخرب می باشد که هر هفته تعداد یک میلیون نسخه از آن دانلود می شود.

بسیاری از نرم افزارهایی که روزانه از اینترنت دریافت می کنید بدون آنکه متوجه شوید دارای کدهای جاسوسی معروف به Spy-Ware می باشند. شیوه عمل یک Spy-Ware بدین صورت است که ابتدا تمامی فعالیت های شما را در اینترنت تحت نظر می گیرد و سپس این اطلاعات را از طریق یک ایمیل برای شرکت مورد نظر خود ارسال می کند پس از آن است که صندوق پست الکترونیک شما با تعداد فراوانی ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی "Spam" مورد حمله می گیرد.

AD-aware برنده جایزه بهترین برنامه برای "شناسایی نرم افزارهای جاسوسی"، طراحی شده برای سیستم عاملهای Windows 98 / 98SE / ME / NT40 / 2000 / XP Home / XP Pro است که به طور کامل حافظه، ریجستری، هارد، فلاپی و CD درایور شما را اسکن می کند.

این برنامه توان شناسایی انواع Keyloger ،Trojans ، Dialers ، Malware ، Browser hijackers را خواهد داشت.

www.isis.blogsky.com | نرم افزارهای امنیتی

 دانلود Lavasoft Ad-Aware 2007 Professional Edition 7.0.1.6 + Crack | حجم : ۲۲ MB

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا 1386/05/19 ساعت 10:34 http://www.linkchi.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز من مدیر لنک باکس لینک 200 هستم که متاسفانه این لینک باکس از طرف میهن بلاگ فیلتر و بنده تصمیم گرفتم لینک باکس رو از میهن بلاگ در بیارم که با تلاش عزیزان سات ما راه اندازی شد در صورتی که دوست داشتید لینک باکس ما رو هم بزارید در ضمن لینک باکس ما با دادن روزانه 1000 بازدید به وبلاگ شما تا چند ماهه آینده بزرگترین لینک باکس ایرانیان خواهد بود و لینک ثابت ما به آمار بالای 5000 تعلق می گیرد
با تشکر سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد