آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری برای ویرایش فایلهای ویدیویی Ulead VideoStudio 11.0.01

خیلی ها فکر میکنن که برای Edit یک Video یا ... باید حتما از نرم افزار های Top در این کار استفاده کنند یا حتما برای یادگیری Edit کردن باید از همون نرم افزار ها استفاده بشه ، در حالی که چنین نیست ، چرا ؟
برای این که بیننده فقط خروجی یک نرم افزار رو می تونه ببینه و هیچ وقت نمی تونه پی ببره که اون فیلم ، Music Video و ... رو شما با چه نرم افزاری Edit کرده اید .
خوب البته وقتی کار بخواد به صورت Standard جهانی در بیاد استفاده از نرم افزار های مخصوص و مورد تأیید از طرف Company ها الزامی است ، اما اگه فقط شما کارهای معمولی انجام می دهید بهتره که از این نرم افزار هم استفاده کنید .
خود من به عنوان یکی از تخصص های خودم که Edit هست و با انواع نرم افزار ها و دستگاه مونتاژ کار کردم ، این نرم افزار رو یک نرم افزار ایده آل برای کار Edit خانگی توصیه می کنم ، حتی خیلی وقت ها که من حال و حوصله ی Edit با نرم افزار های پر حجم ندارم کارمو با این نرم افزار راه انداختم و خروجی هایی که ازش گرفتم ( البته بر حسب تجربه و تغییر در پارامتر ها ) کاملا ( می تونم به جرأت بگم ۱۰۰ ٪ ) به خروجی های Standard نزدیک بوده و هیچ گونه مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد .
Ulead VideoStudio نرم افزاری است سریع و آسان برای Edit کردن video های خانگی که به شما امکانات استفاده ی آسان از امکانات :
Attractive Titles ، video Filters ، Transitions و Sound را می دهد .
Ulead VideoStudio امکان نگهداری Video های فوق العاده ی شما را بر روی DVD ، CD ، Tape و the Web or Mobile devices جهت Share میان خانواده و دوستانتان را می دهد .
Ulead VideoStudio بر خلاف سایر نرم افزار ها شرایط آسان را برای یادگیری و استفاده ی شما از این نرم افزار و Edit کردن Video ها را به شما خواهد داد و اگر هم تا به حال Edit را تجربه نکرده اید این نرم افزار به شما قابلیت مرحله به مرحله کردن کارها را خواهد داد آن هم برای استفاده ی آسان و راحتی کاربر .
یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار آن است که وقتی شما به طور کامل Video ی خود را Edit کردید قادر به Share آنها بر روی
tape ، e-mail ، the Web و یا Burn کردن آن با کیفیت بالا بر روی VCDs ، SVCDs و DVDs خواهید بود .
از دیگر قابلیت های خوب این نرم افزار سرعت بالای rendering آن است که زمان Creat کردن را کمتر خواهد کرد .

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com
برای دانلود Ulead VideoStudio 11.0.0157.0 Plus کلیک کنید | حجم : 140 مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد 1386/09/19 ساعت 21:27

من در سایتی که گفته بودید هر چه گشتم نتوانستم اگر ممکن است لطفا سریالش را ایمیل کنید یا لینکی مخصوص بدهید. با تشکر قبلی

عبارتی که روبروی پسورد نوشته شده پسورد فایل RAR هست و سریال برنامه رو هم با یک گوگلینگ ساده میشه بدست آورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد