آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آخرین نسخه آنتی ویروس قدرتمند BitDefender Total Security 2008

 BitDefender Total Security 2008 یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین بسته های نرم افزاری امنیتی حال حاضر دنیای رایانه بی شک محصول فوق العاده کمپانی SOFTWIN تحت نام BitDenfender است که در چندین سال اخیر به شهرت و محبوبیت بی همتایی دست یافته است و نظر تمامی منتقدان نرم افزاری دنیا مخصوصا در رابطه با نرم افزارهای امنیتی را به خود جلب کرده است .

BitDefender به مدت سه سال است که در راس برترین ضد ویروسهای دنیا از دیدگاه بسیاری از منتقدان نرم افزاری دنیا قرار گرفته است و توانسته بسیاری از کهن های این حرفه همچون مک آفی، نورتون و پاندا را کنار زده و در راس هرم قدرت برترین ضدویروسهای دنیا در کنار غول های امنیتی جدیدالعرضه و مطرحی چون KasperSky و NOD32 و F-Secure جا خوش کند. به تازگی نسخه ی 2008 و یازدهمین ویرایش از نسخه امنیتی Total Security نیز از سوی کمپانی Softwin با امکانات AntiVirus - AntiSpam - Internet Security - Firewall Software, Data Security عرضه شده که علاوه بر دیتابیس عظیم و به روز شناسایی ویروس، قابلیت های جدیدی نیز به آن افزوده شد که بر قدرت آن بیش از پیش افزود. لازم به ذکر است که نسخه ی 2008 از این نرم افزار نیز توانست همانند چند نسخه ی پیشین خود نمره بالایی را از لحاظ گوناگون در نزد منتقدان مطرح دنیای نرم افزار از آن خود کند به طوری که برای چندمین سال پیاپی مدال طلا و رتبه ی برتر نرم افزار های ضد ویروس را از نظر منتقدان حرفه ای وب سایت بزرگ نقد دنیا، Top Ten Reviews، را با دلیل و مدرک کافی و نقدی حرفه ای نسیب خود سازد.

از دلایل اصلی برتر بودن این ضد ویروس در نزد منتقدان می توان به قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع اطلاعات آلوده، آسانی استفاده و محیط اشنای نرم افزار، بهره بری از جدید ترین فن آوری های روز، قابلیت بالای به روز رسانی و آپدیت و قیمت بسیار ارزان تر این ضد ویروس در قیاس با محصولات مشابه اشاره کرد.

آنتی ویروس | bit Defender | Security tools

پسورد فایل : www.kamyabonline.com

Download www.isis.blogsky.com برای دانلود BitDefender Total Security 2008 کلیک کنید | حجم : ۳۳.۲ مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد