آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

تغییر اندازه فایل های تصویری توسط Media Resizer Pro v2.5

شاید شما نیز تا به حال این نیاز برایتان به وجود آمده باشد که قصد تغییر اندازه یک فایل تصویری را داشته باشید. به عنوان مثال شما قصد دارید تا یک فایل تصویری که دارای اندازه 1024 در 768 باشد را تغییر داده و آن را به هر دلیلی کوچک نمایید. این دلایل بسته به نیاز شماست ، گاه ممکن است قصد کاهش حجم فایل را داشته باشید و گاه ممکن است به منظور مشاهده بهتر این عمل را انجام دهید. برای تبدیل عکس ها معمولا نرم افزارهای متعددی موجود می باشد اما برای فایل های تصویری این تعدد نامحسوس تر می باشد. نرم افزارهایی که برای این منظور تولید می شوند دارای کیفیت کاربردی کمی می باشند و معمولا در تبدیل اندازه ها دچار مشکل می شوند.

Media Resizer Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توان اقدام به تغییر اندازه فایل های تصویری نمود. ابزار موجود در این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهند تا به راحتی فایل های مورد نظر خود را در اندازه های مختلف تغییر دهند. این نرم افزار از تغییر اندازه برای عکس ها نیز پشتیبانی می کند و کاربران قادر خواهند بود تا عکس های خود را نیز به اندازه دلخواه تغییر دهند.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  تغییر اندازه فایل های تصویری در هر یک از فرمت های مشهور تصویری
  •  قابلیت پیش نمایش از تصاویر قبل از ذخیره سازی
  •  توانایی تغییر اندازه عکس ها
  •  توانایی کنترل کیفیت فایل خروجی
  •  قابلیت تغییر اندازه جندین فایل به صورت همزمان
  •  نمایش جزئیات فایل و قابلیت تغییر آن ها

Media Resizer www.isis.blogsky.com

 

 تصاویری از محیط برنامه

 برای دانلود Media Resizer Pro v2.5 کلیک کنید | حجم : ۲.۷ مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد