آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

نرم افزاری برای مشاهده بیش از ۸۰۰ تلویزیون اینترنتی و ماهواره ای

امروزه اکثر شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای برنامه های خود را در اینترنت نیز به طور مجانی ارائه می دهند. نرم افزار های زیادی را می توان یافت که لیشت این شبکه ها را دارا می باشند و شما به کمک این نرم افزار بدون نیاز به جستجو می توانید تصاویر را کانال های مختلف را دزیافت کنید. در این مطلب بکی از برنامه های شناخته شده در این زمینه را به شما معرفی می کنیم. 

Online TV Player نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن می توانید به بیش از 850 کانال تلویزیونی و ماهواره ای و 1500 ایستگاه رادیویی در اینترنت دسترسی داشته باشید. این برنماه به شما این توانایی را می دهد تا تصاویر را بدون نیاز به وب سایت کانال مربوطه مشاهده کنید. مشاهده از طریق وب سایت باعث کندی تصاویر می شود چون در هر چند ثانیه می بایست تصاویر برای بیننده بارگذاری شود و معمولا در کنار تصاویر با قرار گرفتن تبلیغات و پنجره های تبلیغاتی که مدام پس از گذشت چند دقیقه باز می شوند مزاحمت های ایجاد می شود.

Online TV Player از هر دو نرم افزار windows media player و real one player جهت پخش تصاویر نیز پشتیبانی می کند. همچنین شما به کمک این نرم افزار می توانید تصاویر دریافتی را به اندازه دلخواه تماشا کنید حالتی که در مشاهده تصاویر از وب سایت ها برای شما ممکن نیست زیرا تصاویر را از درون صفحات وب مشاهده می کنید. این نرم افزار این قابلیت را دارا می باشد تا تصاویر را به صورت تمام صفحه ( Full Screen ) نیز به نمایش درآورد.

www.isis.blogsky.com online tv player

 پسورد : www.p30tools.com

www.isis.blogsky.com برای دانلود Online TV Player کلیک کنید | Size : 1.5 Mb

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد