آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

Disk Drive Security v2.0 ابزاری برای محاظت از اطلاعات شما

شاید شما نیز تا به حال این قصد را داشته اید که بخواهید یکی از درایو های هارد دیسک خود را قفل و یا مخفی کنید. به عنوان مثال شما یک کامپیوتر را به صورت مشترک و با دوستان خود مورد استفاده قرار می دهید و هر درایو از هارد دیسک سیستم را به یک نفر اختصاص داده اید. حال شما در درایو خود از اطلاعات مهم و کاری خصوصی استفاده می کنید و یا اطلاعات شخصی و عکس های خانوادگی خود را در آن نگهداری می کنید و قصد دارید تا مانع دسترسی دیگر افراد به این اطلاعات شوید. برای رفع این نیاز می توان از نرم افزارهای مختلف امنیتی که به همین منظور طراحی شده اند استفاده نمود و بدین وسیله مانع از دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی شوید. اما اگر شما تنها قصد این را دارید تا مانع از دسترسی دیگران به اطلاعات درایوهای هارد خود شوید این نرم افزارها علاوه بر کمک به شما ممکن است که شما را نیز دچار مشکل نیز نمایند. زیرا این قبیل ابزارها به منظور برقراری امنیت همه جانبه بر روی سیستم طرح ریزی شده اند که مخفی و یا قفل نمودن درایو ها یکی از ویژگی آنان می باشد و کاربران غیر حرفه ای در هنگام استفاده از این نرم افزارها دچار مشکل می شوند.

Disk Drive Security نام ابزاری می باشد که به منظور قفل و مخفی سازی درایو های هارد دیسک و همچنین درایو های ساخته شده توسط حافظه های USB ، شبکه و ... طراحی شده است. این نرم افزار با شناسایی درایو ها به صورت خودکار و قرار دادن ابزار برای قفل و مخفی نمودن آن ها به کاربران این اجازه را می دهد تا مانع از دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی شود و در هر زمان می توان دوباره وضعیت درایوها را به حالت اولیه باز گرداند. همچنین به کمک این نرم افزار می توان بر روی درایوهای مورد نظر پسورد قرار داد تا به غیر از شما تنها افرادی اجازه دسترسی به اطلاعات را داشته باشند که پسورد را شما در اختیار آن ها قرار داده باشید.

Disk Drive Security www.isis.blogsky.com

لینک دانلود | حجم ۵۴۲ کیلو بایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد