آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

System Mechanic 7.1.10 Pro نرم افزاری برای ویندوز

فکر میکنم اکثرا این برنامه رو میشناسید . System Mechanic از کاربردی ترین نرم افزارهای مورد نیاز برای کاربران اینترنت میباشد. این نرم افزار چه کارهایی میکند؟ از اسمش پیداست مکانیک کامل و همه فن حریف ویندوز . ریجستریتون رو پاک میکنه ، فایلهای قدیمی و بدرد نخور ویندوزتون رو پاک میکنه ، فایلهایی رو که اشتباهاَ پاک کردید رو برمیگردونه [ ریکاوری ] و شرتکات هایی رو که ریشه ندارند و مربوط به نرم افزارهایی هستند که قبلا پاک کردید رو پیدا و پاک میکنه هارد دیسکتون رو دیفرگمنت میکنه که در نتیجه سرعت سیستم رو بالا میبره ، این ورژن جدید یک فایروال یا همون دیوار آتش خودمون رو روی سیستم نصب میکنه ، یک آنتی ویروس خوب داره ، مموریتون رو ریکاوری و دیفرگمنت میکنه ، استارتاپ کامپیوترتون رو میتونید باهاش مدیریت کنید که باز سرعت سیستم رو بالا میاره منظور از استارتاپ همون محل قرار گیری کانکشن مدم و ساعت ویندوز است که هر چی اتو اشقال توش باشه سیستم دیر تر بالا میاد من همیشه اول این جا رو خالی میکنم . خلاصه اگه بخوام همه امکاناتشو بنویسم 3 صفحه از این سایتو پر میکنه بقیه امکاناتشو خودتون دانلود کنید.

System Mechanic 7.1.10 Pro
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 1386/10/17 ساعت 21:46

آقا مصطفی دستت درد نکند خیلی عالی است. فقط کرک رو چیکار باید کرد فقط سی روزه می شه ازش استفاده کرد. به غیر از خرید راه دیگری هم داره یا نه.
آقا ایول

با سلام

این نسخه که شما قصد دانلودشو دارید قدیمی شده و الان نسخه جدیدترش را برای دانلود گذاشتم تو وبلاگ ، می تونید از بخش نرم افزار های بهینه سازی بهش دسترسی داشته باشی.

آدرس بخش نرم افزارهای بهینه سازی:
http://isis.blogsky.com/?Cat=42

البته من نرم افزار TuneUp Utilities 2008 رو پیشنهاد می کنم خودم هم دارم از این نرم افزار استفاده می کنم و کاملا راضی هستم و کرکش هم همراش هست .در ضمن حجمش هم خیلی کمتره !
میتونید از آدرس زیر دانلودش کنید:
http://isis.blogsky.com/?PostID=667

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد