آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

تعدد شماره های اتصال به شبکه تامین کننده اینترنت خود را حل کنید

شاید شرکت تامین کننده خدمات اینترنتی شما هم برای اتصال مشترکان خود چندین شماره را در نظر گرفته و شما با اشغال بودن یکی به دیگری رجوع میکنید. اگر این طور باشد بهتر است از گزینه جدید در نظر گرفته شده در سرویس Dial-Up ویندوز 2000 و XP استفاده کنید تا هر بار مجبور نباشید شماره را مجددا وارد کنید.
با کمک گزینه Alternates شما میتوانید تمامی شماره های ISP خود را وارد کنید و سیستم با اشغال بودن یک شماره به بصورت خود کار شماره بعدی را آزمایش میکند و شماره ای را که با آن بصورت موفقیت آمیز به شبکه وصل شده است را در سطر لیست قرار میدهد تا دفعه بعد شماره آغاز کننده باشد. بدین ترتیب شماره ای که با منطقه و مودم شما سازگاری بیشتری دارد بعد از مدتی شماره دائمی شما خواهد شد و دسترسی شما به اینترنت بهبود میبخشد.
مراحل زیر را جهت وارد کردن شماره های جایگزین طی کنید:

1- در ویندوز 2000 به Start>Settings بروید و سپس Network and Dial-Up Connections را انتخاب کنید و بر روی تماس مورد نظرتان Double-Click کنید. و در ویندوز XP به Start>Connect to بروید و تماس مورد نظر تان را انتخاب کنید.
2- دکمه Properties را بزنید.
3- حالا دکمه Alternates را بزنید.
4- با زدن دکمه Add میتوانید تمام شماره های مورد نظرتان را وارد کنید و در صورت لزوم هر کدام از دو گزینه پایین پنجره را متناسب با شرایط خود فعال کنید.

همه ISP ها شماره های تماس جدید را در وب سایت خود اعلام میکنند لذا سعی کنید هر چند وقت یکبار به وب سایت تامین کننده خدمات اینترنت خود مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد