آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

داشتن سی دی کپی جرم است

copy right in iran www.isis.blogsky.comاز هفته آینده و با عملیاتی شدن ستاد ساماندهی کپی‌رایت، CD‌های کپی همچون چک پول تقلبی، دست هر فردی باشد، جرم تلقی شده و نیروهای انتظامی، حتی بدون وجود هرگونه شاکی، نسبت به عاملان و دارندگان آن معترض شده و برخورد خواهند کرد.
محمدامین شهرستانی، رئیس مجمع ناشران الکترونیک، از عملیاتی شدن ستاد ساماندهی کپی ‌رایت از هفته آتی خبر داد و اظهار داشت: " با ابلاغ بخشنامه‌از سوی دادستانی به تمامی 500 و اندی شعبه، عدم رعایت کپی‌ رایت نرم‌افزار، از حالت جرم خاص به جرم عام تبدیل شده و توسط دادستان ‌ها مدیریت و آنها به عنوان مدعی ‌العموم با این جرم برخورد گسترده خواهند شد ". وی، افزود: " با این بخشنامه، هر ضابط اجرایی قانونی، همچون نیروهای انتظامی برای برخورد با این جرم، احتیاجی به شاکی ندارند و می‌ توانند با دارندگان CDهای کپی، برخورد قانونی داشته باشند، در صورتی که در حال حاضر، نیروهایی انتظامی تنها در صورت داشتن شاکی اجازه برخورد دارند.
وی، خاطرنشان کرد: " بدین ترتیب، با بازجویی از دارندگان CDهای کپی شده، به صورت پلکانی، فرد اصلی و عامل شکستن قفل نرم‌ افزار مشخص و دستگیر خواهند شد ".
رئیس مجمع ناشران الکترونیک با بیان این مطلب که برخورد قطعی با این مجرمان، حداکثر از فصل تابستان آغاز می ‌شود، اظهار داشت: " خوشبختانه شبکه دادستانی کشور به دلیل گستردگی قادر به برخورد با این جرم است و با عملیاتی شدن آن، اتفاق محکم و جدی در کشور رخ خواهد داد ".
نظرات 2 + ارسال نظر
reza 1386/04/01 ساعت 04:26 http://marlik.sub.ir

با سلام خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.اگه دوست داری تو لینک باکس سایت من لینک بده ولینک سایت من رو تو وبلاگت بذار با ایمیل به من اطلاع بده .ممنون
www.asheghaneh61.blogfa.com

امید 1386/04/02 ساعت 20:24

سلام
خسته نباشید
خوب پیشرفت کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد