آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

سونی‌اریکسون در رقابت با نوکیا گوشی‌های جدید ارائه می‌دهد

Sony Ericsson P1 by : www.isis.blogsky.comسونی اریکسون چهارمین سازنده بزرگ تلفن‌همراه جهان، اعلام کرد جایگاه خود را در بازاربا اعمال فشار روی رقیب خود نوکیا مستحکم می‌کند.شراکت بین دو شرکت سونی و اریکسون به منظور کاستن از سهم نوکیا صورت گرفته بود و دو طرف قصد دارند حضور بیشتری در بازارهای رو به رشد تلفن‌همراه داشته باشند. سود و سهم سونی‌اریکسون در چند فصل اخیر در نتیجه استقبال گسترده مشتریان بازارهای اروپای غربی از دوربین‌های با کیفیت بالا و قابلیت پخش موسیقی دیجیتالی گوشی‌های مذکور، بیشتر شده است.
گوشی‌های P1 جدید سونی اریکسون با دستگاه BlackBerry Curve ساخت کمپانی "ریسرچ این موشن"، و Blackjack ساخت کمپانی وسایل الکترونیک سامسونگ که هر دو از نرم‌افزار مایکروسافت استفاده می‌کنند رقابت خواهند کرد.
دستگاه P1 به کاربران این امکان را می‌دهد که به شبکه‌های اینترنتی بی‌سیم وصل شده و تماس‌های اینترنتی برقرار کرده و یا کارت‌های تجاری را بخوانند. دستگاه مذکور از صفحه کلید کامل (دارای حروف و ارقام) برخوردار است که امکان دسترسی به ایمیل BlackBerry Connect را میسر می‌سازد و همچنین از صفحه نمایشگر تاچ اسکرین نیز برخوردار است.
کمپانی سونی‌اریکسون، گوشی ارزان‌قیمت جدید T250 را به عنوان رقیب گوشی Barracuda نوکیا در بازارهای رو به رشد معرفی کرد.
کمپانی مذکور همچنین اخیرآ دو گوشی متوسط خود T650 و S500 را که باریک هستند و سیستم پخش موسیقی دیجیتالی آنها خیلی پیشرفته نیست را به بازار معرفی کرده است.
 تصاویر: Sony Erricson P1 | Sony Erricson P1
 منبع خبر: دنیای اقتصاد

نظرات 1 + ارسال نظر
امید 1386/03/04 ساعت 01:42

از اطلاعاتت ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد