آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

آیزس

قابل توجه دوستان! وبلاگ تعطیل می باشد و مدت مدیدی است که هیچ پست جدیدی در وبلاگ منتشر نشده است. لذا اگر مطلبی یا ترفندی قدیمی شده است یا لینکی خراب است چاره ای نیست!!!

ویندوز اکس پی سرویس پک ۳ به بازار می آید

Windows XP SP3 by : www.isis.blogsky.comبر طبق گفته پخش انتشارات کمپانی مایکروسافت، سرویس پک سوم "ویندوز اکس پی" هم اکنون در حال ساخت و توسعه میباشد و اواخر سال جاری میلادی عرضه میشود.
مایکروسافت در نظر دارد تا سرویس پک سوم سیستم عامل ویندوز اکس پی را با تمرکز بیشتر بر روی امکانات امنیتی درونی شبکه ها ارائه کند. همکاری مایکروسافت با شرکت Juniper Networks و ارائه راه کار Juniper UAC که به سند مدیریت سرویس دهنده معروف میباشد، مهمترین بخش سرویس پک 3 خواهد بود.
توانائی تخمین میزان امنیت و پروتکل SOH قابلیت هایی است که هم اکنون درون ویندوز ویستا بکار گرفته شده اند و انتظار میرود که تا پایان امسال سیستم عامل های Windows Sever 2008 و ویندوز XP SP3 به این امکانات مجهز شوند.
همکاری دو شرکت Juniper Networks و مایکروسافت به هدف ارتباط درونی استاندارد UAC شرکت Juniper و استاندارد NAP شرکت مایکروسافت ، انجام گرفته است تا راه کارهای مدیریت امنیت و استانداردهای امنیتی را بهبود بخشد.
 منبع خبر: WinBeta.Net (نقل از Microsoft)
نظرات 2 + ارسال نظر

سلام خوبی خسته نباشی دوست عزیز یک پیشنهادی داشتم اونم این که :
من یک وبلاگ دارم درمورد آموزش از مبتدی تا پیشرفته ویندوز و برای آن یک لینک باکس دریافت کرده ام و به بیشتر وبلاگ های در همین زمینه درخواست دارم می دهم که کد آن را در وب خود قرار دهند تا آمار بازدید آن بالا رود و از شما هم همین تقاضا را دارم اونم این که می تونی تا 3 لینک برای وب های خودت در آن قرار بدهی و یک لینک باکس تخصصی کامپیوتر و موارذد مشابه آن داشته باشیم نظرت چیه ممنون _ منتظرم بای

کیارش 1386/03/03 ساعت 08:11 http://windows80.blogsky.com

سلام
شما بزرگوار هستید و نسبت به من لطف دارید

ضمنآ برای تشکر لینک وب شما را در وبلاگم قرار دادم

www.windows80.blogsky
www.linkbox80.mihanblog.com
www.linkboxduni80.blogsky.com

با تشکر کیارش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد